Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(8)
available
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Olszański Leszek
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(6)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
FACEBOOK
(2)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(2)
BLOGI
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
INTERNET
(1)
Instagram
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Perswazja
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Reklama
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
WIKIPEDIA
(1)
YOU TUBE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
Facebook
(8)
blog
(3)
portal społecznościowy
(3)
MySpace
(2)
Twitter
(2)
You Tube
(2)
marka
(2)
marketing społecznościowy
(2)
reklama
(2)
serwis społecznościowy
(2)
social media
(2)
Instagram
(1)
Web 2.0
(1)
Wikipedia
(1)
branding
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
e-Government
(1)
e-administracja
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
media elektroniczne
(1)
media społecznościowe
(1)
modele biznesowe
(1)
organizacja nonprofit
(1)
perswazja
(1)
portal internetowy
(1)
posty
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
sieci społecznościowe
(1)
sklep internetowy
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
sprzedaż
(1)
wizerunek
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : Grupa Marketer, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22506.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22505.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Media i dziennikarstwo internetowe / Leszek Olszański. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2012. - 328 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie.)
Bibliogr., netogr. s. 313-315. Indeks.
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz – tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14780.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15519.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9919.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11520.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again