Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(220)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(212)
Publikacje naukowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(11)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(201)
tylko na miejscu
(191)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(67)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(132)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(195)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Lowe Susan
(3)
McKay Matthew
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
King David
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Louise Pile
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Pile Louise
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Ting-Toomey Stella
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Crapo Richard H
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Eason Adam
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fiedor Marian
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(94)
2000 - 2009
(97)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(180)
Wielka Brytania
(13)
Anglia
(8)
Kiribati
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(7)
Stany Zjednoczone
(3)
Niemcy
(1)
Język
polski
(183)
angielski
(38)
słowacki
(3)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
Komunikacja społeczna
(33)
Środki masowego przekazu
(21)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(17)
INTERNET
(14)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
Dziennikarstwo
(9)
Media społecznościowe
(9)
Język angielski
(8)
Język handlu i biznesu
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Internet
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
NEGOCJACJE
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
Dziennikarze
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
NAUCZANIE
(4)
NAUCZYCIELE
(4)
Negocjacje
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Kultura
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Perswazja
(3)
Publicystyka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
KADRY
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Korespondencja
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
ORGANIZACJA
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PISMO
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
Rozmowa telefoniczna
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Analiza dyskursu
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BLOGI
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO AUTYSTYCZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(10)
1989-2000
(5)
2001-0
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(11)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
PORADNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(82)
Edukacja i pedagogika
(30)
Językoznawstwo
(28)
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Psychologia
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(26)
media
(26)
komunikacja
(20)
komunikacja interpersonalna
(16)
Internet
(15)
English
(12)
communication
(10)
communication skills
(9)
komunikacja niewerbalna
(8)
dziennikarstwo
(7)
education
(7)
komunikacja marketingowa
(7)
komunikacja werbalna
(7)
negocjacje
(7)
public relations
(7)
Great Britain
(6)
business English
(6)
handbook
(6)
komunikowanie masowe
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
arts
(5)
elections
(5)
government
(5)
holidays
(5)
household
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
praca socjalna
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
social media
(5)
sport
(5)
study and teaching
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
English language
(4)
edukacja
(4)
intercultural communication
(4)
konflikt
(4)
language
(4)
medioznawstwo
(4)
organizacja
(4)
prasa
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
serwis społecznościowy
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
zarządzanie
(4)
bariery komunikacyjne
(3)
conflict management
(3)
cyberprzemoc
(3)
dyskurs medialny
(3)
edukacja medialna
(3)
etyka
(3)
foreign language
(3)
komunikacja biznesowa
(3)
komunikacja międzykulturowa
(3)
manipulacja
(3)
marketing
(3)
mass media
(3)
media masowe
(3)
media publiczne
(3)
nonverbal communication
(3)
nowe media
(3)
reportaż
(3)
strategia
(3)
wizerunek
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
Facebook
(2)
Unia Europejska
(2)
Web 2.0
(2)
asertywność
(2)
badania naukowe
(2)
biblioteka
(2)
biblioteka akademicka
(2)
business
(2)
business communication
(2)
culture
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
discourse
(2)
discourse analysis
(2)
dzieci
(2)
dziennikarstwo internetowe
(2)
e-commerce
(2)
emocje
(2)
etyka zawodowa
(2)
foreign speakers
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
interwencja
(2)
journalism
(2)
kapitał społeczny
(2)
klient
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
kompetencje społeczne
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
kłamstwo
(2)
language learning
(2)
222 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Communicating across cultures / Stella Ting-Toomey. - New York : Guilford Press, c1999. - XVII, 310 pages. : illustrations ; 23 cm.
(The Guilford communication series)
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
From high-level business negotiations to casual conversations among friends, every interpersonal interaction is shaped by cultural norms and expectations. Seldom is this more clearly brought to light than in encounters between people from different cultural backgrounds, when dissimilar communication practices may lead to frustration and misunderstanding. This thought-provoking text presents a new framework for understanding the impact of culture on communication and for helping students build intercultural communication competence. With illustrative examples from around the globe, the book shows that verbal and nonverbal communication involves much more than transmitting a particular message—it also reflects each participant's self-image, group identifications and values, and privacy and relational needs. Readers learn to move effectively and appropriately through a wide range of transcultural situations by combining culture-specific knowledge with mindful listening and communication skills. Throughout, helpful tables and charts and easy-to-follow guidelines for putting concepts into practice enhance the book's utility for students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17124.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17854.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17853.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Coauthors of the international bestseller Difficult Conversations, Stone and Heen have spent the last ten years working with businesses, nonprofits, governments, and families to determine what helps us learn and what gets in our way. With humor and clarity, they blend the latest insights from neuroscience and psychology with practical, hard-headed advice. The book is destined to become a classic in the world of leadership, organizational behavior, and education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17499 [Magazyn 1], P.17500 [Magazyn 1], P.17501 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18200.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18199.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Positive Psychology Coaching Series)
You are going to be ineffective in work and business situations. It’s going to be troublesome managing employees or getting what you want from your boss or your clients on a daily basis. Overall, effective communication is like an engine oil which makes your life run smoothly, getting you wherever you want to be. There are very few areas in life in which you can succeed in the long run without this crucial skill.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17382 [Magazyn 1], P.17383 [Magazyn 1], P.17381 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18128.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18127.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicating Across Cultures / Stella Ting-Toomey, Tenzin Dorjee. - Second edition. - New York ; London : The Guilford Press, copyright 2019 - XXIV, 464 pages ; 25 cm
Includes bibliographical references (pages 403-440) and index.
This text helps students and professionals mindfully build their knowledge and competencies for effective intercultural communication in any setting. The authors' comprehensive, updated theoretical framework (integrative identity negotiation theory) reveals how both verbal and nonverbal communication are affected by multilayered facets of identity. Written in a candid, conversational style, the book is rich with engaging examples illustrating cultural conflicts and misunderstandings that arise in workplace, educational, interpersonal, and community contexts. Readers learn how to transform polarized conversations into successful intercultural engagements by combining knowledge about culture with mindful listening and communication skills.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23117.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23116.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Improve Your Communication Skills / Alan Barker. - 4th edition. - United Kingdon ; New York, NY : Kogan Page, 2016. - X, 162 pages ; 22 cm.
(Creating success)
Improve Your Communication Skills is your practical guide to effective verbal, non-verbal and written communication in business. Full of proven tips and techniques, it will help you keep the interest of a large audience, impress a potential employer or simply win the argument at an important meeting. Better communication skills can have a direct impact on your career development. This book provides vital guidance on improving your conversations, building rapport with colleagues, learning skills of persuasion, giving effective presentations, writing effective emails, letters and reports, and networking successfully. Now in its 4th edition, essential new content includes communicating across borders and virtual teams, influencing others subtly and managing difficult conversations, as well as helpful checklists and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18100.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3460)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zarówno rozważają istotne zagadnienia teoretyczne, jak i dają obraz różnych odmian dyskursu publicznego, zwłaszcza instytucjonalnych (urzędowy, religijny, edukacyjny, terapeutyczny, turystyczny), wspólnot ideologicznych, etnicznych i kulturowych, oraz bogato reprezentowanego w tomie dyskursu medialnego. Interesująco wypadła – obrana w kilku artykułach – perspektywa oglądu śledząca sposoby aktualizowania tego samego zagadnienia w różnych mediach i przez różne wspólnoty dyskursu. Wiele miejsca w opracowaniu poświęca się problematyce teoretycznej (sposobom podziału przestrzeni komunikacji publicznej, metodom analizy dyskursu czy wreszcie kontekstom badawczym, które metody analizy dyskursu otwierają i z którymi się splatają). Książka zainteresuje nie tylko specjalistów, wywodzących się z różnych środowisk i tradycji badawczych dyskursu, ale wszystkich pragnących pogłębić swą wiedzę o regułach, normach, strategiach komunikacyjnych, którymi kierują się aktorzy dyskursu publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19550.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19549.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 113-115.
Skrypt, w którym zawarte są zagadnienia dotyczące komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22831.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. Podstawy komunikacji społecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4670.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5038.III.10 [Czytelnia B], 2276.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Communicating Across Cultures / Bob Dignen. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 96 stron : ilustracje ; 23 cm + CD
(Cambridge Business Skills)
Do ksiązki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
Communicating Across Cultures is an innovative short course for learners of business English who want to function effectively in an international environment by developing their intercultural skills in English. Drawing on inspirational advice from leading figures in the world of cross-cultural communication, Communicating Across Cultures covers all types of oral and written communication, from meetings to negotiations, telephone calls to emails, and deals with situations ranging from working in international teams to managing conflict. Students are invited to analyse their own intercultural competence and helped to develop a personal action plan for further use beyond the classroom. The Student's Book comes with an audio CD that contains authentic interviews with people from the world of business and extracts from meetings that exemplify the communication strategies presented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21402.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Presenting / Susan Lowe, Louise Pile. - Guildford : DELTA Publishing, 2015. - 64 pages : ilustracje ; 29 cm.
(DELTA Business Communication Skills)
Zawiera płytę o tej samej sygnaturze.
Provides foreign learners of Business English with the key language and skills needed to give effective presentations in English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23233.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23232.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
The latest addition to the Macmillan Business Skills series, Networking in English is for anyone who finds it hard to `find the right words' when communicating informally in the workplace. It is a practical, engaging and easy-to-use course that will build confidence in a difficult area. It also includes an audio CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21539.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21538.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19224.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.200.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.199.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.203.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.202.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.201.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.204.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (6 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.198.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Praca ma charakter międzynarodowy. Stanowi pretekst do interesującej i ważnej wymiany myśli nad zagadnieniem społecznych i indywidualnych uwarunkowań jakości ludzkiego życia. Książka została podzielona na pięć logicznych części odpowiadających psychologiczno-pedagogicznym aspektom komunikowania się, traktowanego jako pole lub współzmienna w powstawaniu subiektywnego, ale również i obiektywnego dobrostanu człowieka w biegu jego całego zycia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Prezentowane w podręczniku treści obejmują jeden z najważniejszych obszarów funkcjonowania człowieka, jakim jest komunikacja w wymiarze jednostkowym i społecznym. Wzrastające znaczenie trafnego wyboru informacji we współczesnej cywilizacji wpływa w istotny sposób na podejmowanie wszelkich decyzji. Aby były one właściwe i przynosiły człowiekowi korzyści, potrzebna jest wiedza o działaniu nowych mediów, dokonywanych za ich pomocą manipulacjach, stosowanych zabiegach w obszarze inżynierii i ewolucji społecznej, wpływającej na ograniczanie, a często też eliminowanie zagrożeń nękających ludzkość od pradziejów. Wiedza o mechanizmach występujących w relacjach człowiek–media–człowiek ma zasadnicze znaczenie dla społeczeństwa funkcjonującego w ramach demokratycznego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22293.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22292.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 343-355.
Pierwsza część omawia funkcjonowanie nauczyciela w szkole, profesjonalną bazę wiedzy nauczyciela, jego podstawowe kompetencje, charakterystykę zmiennych komunikacyjnych decydujących o sukcesie w pracy zawodowej, taksonomię celów kształcenia, zasady nauczania jako normy postępowania nauczyciela, model nauczania zorientowany na ucznia, a także sposoby kreowania w środowisku uczenia się pozytywnego klimatu emocjonalnego. Druga część poświęcona jest uczniowi w środowisku uczenia się. Poznać dzięki niej można modele skutecznego uczenia się szkolnego i bogaty zbiór narzędzi badawczych komunikacji edukacyjnej niezbędny każdemu nauczycielowi. Część trzecia traktuje o problemach środowiska fizycznego komunikacji edukacyjnej. Obok kwestii związanych z mikroklimatem w klasie szkolnej i ergonomią stanowisk pracy uczniów autor ukazał w niej wpływ wybranych sposobów przestrzennego usadowienia uczniów na komunikowanie się w klasie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7062.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7904.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej