Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(138)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(136)
E-booki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(119)
dostępne
(94)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(36)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(67)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(119)
Autor
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(5)
Bednarek Józef
(5)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Tanaś Maciej
(3)
Franke Jerzy (1953- )
(2)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kozak Stanisław (psycholog)
(2)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Ochodek Bolesław
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Strasser Thomas
(2)
Szmigielska Barbara (1953- )
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Afuah Allan
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Arcimowicz Beata
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bard Alexander (1961- )
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Baroudi Carol
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Betlej Alina
(1)
Biliński Witold
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bober Wojciech Jerzy
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Bożejewicz Wiesław
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Całek Grzegorz
(1)
Chaberska Anna
(1)
Chocholska Paulina
(1)
Chuchro Ewa
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Dawidowicz Krzysztof
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dobrowolski Zdzisław
(1)
Dovey Jon
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ferguson Niels
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fronczak Agata
(1)
Fronczak Piotr
(1)
Fronia Marcin
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Giddings Seth
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Golat Rafał
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Grzenia Jan
(1)
Hofmokl Justyna (1977- )
(1)
Hornowski Tomasz
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Janiak Małgorzata
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jonak Łukasz
(1)
Kamińska-Czubała Barbara (1955- )
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kazimierz Krzysztofek
(1)
Keen Andrew
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kennedy Angus J
(1)
Kiedrowicz Grzegorz
(1)
Kiepas Andrzej (1950- )
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Korusiewicz Agnieszka
(1)
Korycińska-Huras Agnieszka
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kowalczuk-Szymańska Magdalena
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kołodziejczyk Łukasz
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krakowska Monika
(1)
Krejtz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(138)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(138)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
INTERNET
(123)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(27)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(13)
Internet
(12)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(12)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(11)
MULTIMEDIA
(10)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(8)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(7)
KOMPUTERY
(6)
PODRĘCZNIKI
(6)
INFORMACJA NAUKOWA
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(4)
CYBERPRZEMOC
(4)
EDUKACJA MEDIALNA
(4)
INFORMATYKA
(4)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(4)
TURYSTYKA
(4)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(4)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(3)
CYBERKULTURA
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KSIĄŻKA
(3)
PORADNIKI
(3)
PRAWO AUTORSKIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
STRONY WWW
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DZIECKO
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
MOODLE
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
MŁODZIEŻ
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PORNOGRAFIA
(2)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(2)
POSTĘP TECHNICZNY
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
STUDENCI
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
WOLNOŚĆ SŁOWA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ANOREKSJA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOGRAFIA
(1)
BIBLIOGRAFIA NARODOWA
(1)
BIBLIOLOGIA
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
COVID-19
(1)
CYBERSEKS
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
ELITA SPOŁECZNA
(1)
FILM
(1)
FIZYKA STATYSTYCZNA
(1)
Fake news
(1)
GIS
(1)
GOOGLE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GRAFY
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gracze
(1)
Gry komputerowe
(1)
HANDEL LUDŹMI
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMACJA PUBLICZNA
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
INTERNET EXPLORER
(1)
Internauci
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
JĘZYKI INFORMACYJNE
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-
(3)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
INFORMATORY
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(62)
społeczeństwo informacyjne
(14)
cyberprzestrzeń
(12)
uzależnienie od Internetu
(10)
blog
(8)
cyberprzemoc
(8)
e-learning
(7)
media
(6)
serwis społecznościowy
(6)
Web 2.0
(5)
cyberbullying
(5)
e-biznes
(5)
uzależnienie od komputera
(5)
cyberagresja
(4)
edukacja medialna
(4)
gra komputerowa
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
komunikacja społeczna
(4)
media społecznościowe
(4)
portal społecznościowy
(4)
rzeczywistość wirtualna
(4)
strona WWW
(4)
telewizja
(4)
uzależnienie
(4)
środki masowego przekazu
(4)
Open Access
(3)
cyberprzestępczość
(3)
cyberseks
(3)
dzieci
(3)
globalizacja
(3)
handel elektroniczny
(3)
komputer
(3)
komunikacja
(3)
książka
(3)
kultura
(3)
marketing elektroniczny
(3)
media masowe
(3)
platforma Moodle
(3)
reklama internetowa
(3)
seksting
(3)
wykluczenie cyfrowe
(3)
English
(2)
Wikipedia
(2)
agresja elektroniczna
(2)
bezpieczeństwo
(2)
biblioteka cyfrowa
(2)
cyberkultura
(2)
cyberpornografia
(2)
cyberuzależnienie
(2)
cyberświat
(2)
dziennikarstwo internetowe
(2)
dziennikarstwo obywatelskie
(2)
e-usługi
(2)
edukacja
(2)
edukacja informacyjna
(2)
etyka
(2)
forum internetowe
(2)
gospodarka
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
grooming
(2)
gry komputerowe
(2)
informacja naukowa
(2)
kapitał społeczny
(2)
kompetencje informatyczne
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja polityczna
(2)
kultura cyfrowa
(2)
learning
(2)
marketing
(2)
media publiczne
(2)
modele biznesowe
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nauczanie na odległość
(2)
otwarte zasoby wiedzy
(2)
poczta elektroniczna
(2)
pornografia internetowa
(2)
prawo
(2)
prawo autorskie
(2)
prawo prasowe
(2)
prawo własności intelektualnej
(2)
promocja
(2)
psychologia
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
repozytorium
(2)
robotyka
(2)
rodzina
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
szkolenie pracowników
(2)
sztuka
(2)
teaching
(2)
technologia informacyjna
(2)
telefon komórkowy
(2)
turystyka
(2)
web applications
(2)
wolność słowa
(2)
wpływ Internetu
(2)
wyszukiwarka internetowa
(2)
142 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The search : how Google and its rivals rewrote the rules of business and transformed our culture" 2005.
Indeks.
Google, wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukowania, postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. "Szukaj" to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Googla oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, "Szukaj" jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12480.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Jest to przewodnik po możliwościach wykorzystania nowych technologii w nauczaniu pozwalający nauczycielowi odnaleźć się w 'cyfrowym świecie'. Książka zawiera teoretyczne wiadomości dotyczące metodyki zdalnego nauczania, prawa autorskiego w e-learningu i konkretne wskazówki pomocna w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11082.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12044.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 92-98 i przy ref.
Książka jest dziełem pokonferencyjnym, którego celem było pobudzenie dyskusji w środowisku osób pracujacych z dziećmi i młodzieżą na temat cyberuzaleznienia. Poruszono tematy: zagrożen komputerowych, edukacji informatycznej, funkcji gier komputerowych, uwarunkowań wychowawczych Internetu, wpływu Internetu na rozwój dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6963.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moje Dziecko)
Książka dla rodziców o tym, czy kilka godzin dziennie przed komputerem to już uzależnienie, czy tylko hobby? O tym, czy zablokować strony pornograficzne i pełne przemocy? Oraz dlaczego dziecko ucieka w internet i kiedy należy zareagować? Praktyczny poradnik napisany językiem współczesnych nastolatków, zawierający dodatkowo testy pozwalające rodzicom określić, które zachowania powinny ich zaniepokoić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8449.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9845.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka stanowi zbiór rozważań na temat wykorzystania Internetu i mediów elektronicznych w pracy różnego typu bibliotek. Autorzy rozdziałów, zarówno praktycy bibliotekarze, jak i pracownicy naukowi kierunków bibliotekoznawczych oraz informatycy współpracujący z bibliotekami, przedstawili w niej teksty dotyczące możliwości kształtowania wizerunku biblioteki poprzez media elektroniczne, wprowadzania do bibliotek nowych nośników informacji, tworzenia i zarządzania bibliotekami cyfrowymi, stosowania komputerowych programów bibliotecznych, elektronicznych baz danych, oprogramowania i sprzętu komputerowego w bibliotekach, tworzenia i zarządzania stronami www bibliotek, zmiany organizacji pracy bibliotek, spowodowanej rozwojem nowych technologii, roli biblioteki w nauczaniu na odległość oraz przyszłości bibliotek w społeczeństwie informacyjnym. Prezentowane teksty przedstawiają zarówno zrealizowane już dokonania instytucji bibliotecznych w zakresie wprowadzania mediów elektronicznych, jak i plany przyszłych działań w tym kierunku, a także rozwiązania modelowe. Mam nadzieję, że niniejsza publikacja przybliży wspomnianą tematykę oraz stanie się źródłem nowych pomysłów w zakresie wykorzystywania technologii informacyjnej i informatyki w instytucjach biblioteczno-informacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8173.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje rozwiązania praktycznych problemów, pojawiajacych się w sprawach dotyczących naruszenia praw autorskich, od chwili rozpoczęcia poszukiwania ochrony, do egzekucji pozytywnego wyroku. Jest adresowana do prawników - praktyków oraz osób pragnących samodzielnie występować o ochronę praw autorskich naruszanych w internecie. Przygotowane wzory pism ułatwiają prawidłowe formułowanie żądań pozwu, a komentarze praktyczne, zawarte w publikacji, pomogą rozstrzygnąć dylematy dotyczące m.in. opłat sądowych, sposobu formułowania rozszczeń oraz efektywnego prowadzenia postępowania sądowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12043.X.1.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia stanowi trzecią część serii wydawniczej „Wybrane aspekty bezpieczeństwa wewnętrznego”. Obie poprzednie części ukazały się nakładem Wydawnictwa Akademii Wojsk Lądowych. Pierwsza część: „W trzy dekady po upadku dwubiegunowego układu świata” w 2020 r., natomiast druga: „Studia przypadków” w 2021 r. Ideą, jaka przyświecała powstaniu monografii, było opublikowanie wyników prowadzonych w obszarze bezpieczeństwa wewnętrznego rozważań naukowych w kontekście wyzwań, które występują w działalności zarówno jednostek, jak i podmiotów publicznych oraz zagrożeń utrudniających realizację tychże wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22953.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego w ostatnich latach stają się coraz bardziej istotne dla współczesnej refleksji pedagogicznej. Dotyczą nowych niebezpiecznych zjawisk, zakłócających proces wychowawczy i kształcenia. Najbardziej narażoną grupą na niebezpieczeństwa generowane przez sieciową przestrzeń są dzieci i młodzież. Autor przedstawia i analizuje wybrane zagrożenia mediów cyfrowych i technologii informacyjno-komunikacyjnych, wskazując ich przyczyny, przebieg, skutki, skalę i zasięg. Podpowiada również, jakie działania edukacyjne i profilaktyczne są niezbędne w walce z zagrożeniami płynącymi z cyberprzestrzeni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13868.VI.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14826.VI.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.666 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17863.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2729 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 279-312.
Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18676.VI.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18675.VI.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa Plik pdf jest zamknięty w postaci rastrowej złożonej ze skanów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Artykuły zaprezentowane w monografii są odpowiedzią na sytuację, jaka zaistniała w związku z pandemią COVID-19 i jej konsekwencjami odnoszącymi się zarówno do obecności technologii informatycznych we wszystkich obszarach życia społecznego, jak i powszechności ich wykorzystania. Celem publikacji jest więc zobrazowanie złożoności i dynamiki zachodzących procesów wirtualizacji życia społecznego i ich wpływu na funkcjonowanie osób z niepełnosprawnościami, także z uwzględnieniem ostatnich wydarzeń związanych ze światową epidemią. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się m.in. na: sposobach wykorzystania Internetu przez osoby z niepełnosprawnościami, edukacji online i kompetencjach cyfrowych osób z niepełnosprawnościami, wirtualnej aktywności obywatelskiej oraz aktywności społecznej i politycznej osób z niepełnosprawnościami. Istotny nacisk został też położony na wymiar aplikacyjny przygotowywanych tekstów. Publikacja łączy w sobie zarówno cechy opracowania naukowego, opartego na badaniach własnych poszczególnych autorów, jak i wnioski mające charakter rekomendacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki cyfrowej: rynek 4.0, produkcję 4.0, konsumpcję 4.0, globalizację 4.0, a także państwo 4.0. Omawiają specyfikę nowego, sieciowego (nielinearnego) modelu biznesowego. Zwracają uwagę na wpływ procesów platformizacji i automatyzacji na konsumpcję i rynek pracy oraz na zmiany zachodzące w sposobie funkcjonowania państwa w wyniku wdrażania nowych technologii. Podkreślają również znaczenie nowych technologii, a zwłaszcza nowych modeli biznesowych, dla procesów globalizacji, głównie w jej wymiarze gospodarczym. Każdy z rozdziałów kończy się krótkim podsumowaniem omawiającym ewolucję opisywanego obszaru od poziomu 1.0, odpowiadającego pierwszej rewolucji technologicznej i przemysłowej, do poziomu 4.0, wyłaniającego się w rezultacie dokonującej się właśnie czwartej rewolucji. Znakomite źródło wiedzy na temat transformacji cyfrowej, związanych z nią korzyści i zagrożeń. Książka adresowana do badaczy, decydentów, przedsiębiorców, pracowników, edukatorów i konsumentów. Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (CC BY 3.0 PL) (pełna treść wzorca dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode). The publication describes the changes related to digital transformation in the functioning of the markets, production, consumption, work and the new generation state from the perspective of economics and sociology. Starting with the definition of “industry 4.0”, which encompasses artificial intelligence, Big Data, the Internet of Things, advanced algorithms, automatization and machine to machine communication, the authors outline the main fields of digital industry. They discuss the specificity of the new network business model and emphasise the influence of platformization and automatization on consumption and the job market and on changes in the functioning of states, resulting from the implementation of new technologies. They also underline the importance of new technologies in globalisation processes.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej