Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(52)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aluchna Maria
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Brady Regina
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregory Anne
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kerin Roger A
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Neymann Monika
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Pabian Arnold
(1)
Parchomiuk Jerzy
(1)
Patten Dave
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Rudelius William
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(67)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(67)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(32)
MARKETING
(8)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
REKLAMA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
INNOWACJE
(2)
INTERNET
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKI
(1)
BLOGI
(1)
Decyzje
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
Innowacje
(1)
Język angielski
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
ROZTOCZE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zarządzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(68)
reklama
(22)
marketing
(19)
sponsoring
(11)
komunikacja marketingowa
(10)
marka
(10)
promocja
(10)
wizerunek
(10)
badania marketingowe
(9)
komunikacja
(9)
produkt
(9)
przedsiębiorstwo
(9)
cena
(8)
marketing bezpośredni
(8)
Internet
(6)
etyka
(6)
konsument
(6)
strategia marketingowa
(6)
komunikacja społeczna
(5)
lobbing
(5)
media
(5)
reklama internetowa
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
sytuacja kryzysowa
(5)
zarządzanie
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
sprzedaż osobista
(4)
wizerunek firmy
(4)
zarządzanie jakością
(4)
dystrybucja
(3)
e-marketing
(3)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
komunikacja wewnętrzna
(3)
kultura organizacyjna
(3)
media relations
(3)
merchandising
(3)
plan marketingowy
(3)
planowanie marketingowe
(3)
segmentacja rynku
(3)
turystyka
(3)
Intranet
(2)
administracja publiczna
(2)
branding
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-commerce
(2)
etyka biznesu
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
informacja publiczna
(2)
innowacje
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
internal relations
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kanały marketingowe
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
konkurencyjność
(2)
logistyka
(2)
marketing zrównoważony
(2)
media masowe
(2)
media społecznościowe
(2)
negocjacje
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie strategiczne
(2)
portal społecznościowy
(2)
przywództwo
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
targi
(2)
usługi
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
CRM
(1)
Facebook
(1)
agencja reklamowa
(1)
akwizycja
(1)
analiza SWOT
(1)
architektura
(1)
autoprezentacja
(1)
benchmarking
(1)
blog
(1)
bogactwo
(1)
budżet
(1)
business communication
(1)
czarny PR
(1)
direct mail
(1)
dobro osobiste
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zarządzanie
(1)
efektywność
(1)
ekorozwój
(1)
ekstranet
(1)
faktoring
(1)
fundusze UE
(1)
grafika
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
impreza firmowa
(1)
instytucje samorządowe
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations od podstaw / Philip Henslowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 180 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Forma i typ
Słowo kluczowe: public relations
Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami. Znajomość podstaw tych branż jest niezbędna do rozpoznania i właściwej oceny problemów, które mogą pojawić się podczas tworzenia kampanii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4455.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Książka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR, zasady etyczne; analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przykłady programów PR, pytania i zadania sprawdzające wiedzę i umiejętności czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyków. Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13851.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14297.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować te pracę jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę jak przygotować konferencję prasową na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać jak posługiwać się językiem ciała a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4432.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omówione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5177.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 217-228. Indeks.
Książka zawiera wartościowy zbiór wiadomości do studiowania PR i do jego zastosowania w działalności administracji publicznej. Może być przydatna dla administracji państwowych i samorządowych nastawionych w swojej działalności na orientację marketingową. W świetle zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego naszego kraju oraz procesów dostosowawczych do zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10624.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10623.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce znajdziesz niezliczone przykłady, które zaczerpnęliśmy z własnego doświadczenia oraz z dokładnie przeanalizowanych doświadczeń naszych kolegów. Dzięki tym przykładom będziesz wiedział, w jaki sposób wykorzystać swoje najlepsze pomysły oraz pomysły swojej firmy, aby interesowała się Tobą prasa, o jakiej marzysz i na jaką zasługujesz. Objaśniamy również, w jaki sposób współpracować z mediami, aby jak najszybciej dokonać decydującej prezentacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6444.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"...Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie. Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia - w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR..." - prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8659.I.2 [Czytelnia C], 8660.I.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność. Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6044.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5042.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5041.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja była bardzo ważnym wydarzeniem naukowym. Stała się bowiem polem wymiany doświadczeń oraz prezentacji wyników badań marketingowych. Przyczyniła się również do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarządzania organizacją. Współcześnie każda organizacja powinna uwzględnić w swojej strategii działania nie tylko aspekt zysku, ale również kwestię społecznej odpowiedzialności oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. Właśnie dlatego Public Relations staje się coraz ważniejszym instrumentem zarządzania organizacją, ale również obszarem badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne organizacje prowadzą świadomą i aktywną politykę komunikowania się zarówno z otoczeniem, jak i we własnym wnętrzu. Jej przedmiotem są dziedziny poruszane w tej książce. Poszczególne zagadnienia są ilustrowane przykładami z praktyki. Książka jest napisana prostym i płynnym językiem, a jej przystępna forma jest przyjazna dla Czytelnika, który choć zajęty, poszukuje nowych sposobów doskonalenia swoich umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4958 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5561.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations instytucji użyteczności publicznej / red. Ewa Hope. - Gdańsk : Scientific Publishing Group, 2005. - 216, [1] s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Public Relations)
Bibliogr. przy pracach.
Książka trafia w wyraźnie widoczne zapotrzebowanie, z jednej strony bowiem instytucje użyteczności publicznej coraz częściej sięgają po narzędzia i metody public relations, a z drugiej - odczuwają brak specjalistów, którzy dysponują doświadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze życia publicznego. Niewątpliwym walorem proponowanej publikacji jest właśnie odwołanie się do licznych przykładów konkretnych działań w zakresie PR w różnych typach instytucji, w tym takich, jak szkoła, szpital i straż miejska. Niektóre z tekstów mają niemal instruktażowy charakter, toteż publikacja ta może się okazać bardzo użyteczną pomocą zarówno dla kierownictwa takich instytucji, jak również dla ich pracowników odpowiedzialnych za kontakt z publicznością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5123 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6229.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest pokłosiem seminarium zorganizowanego 7 grudnia 2001 r. w Katowicach przez Kolegium Zarządzania i Katedrę Nauk Humanistycznych oraz studencką organizację "Progress". Ze względu na dydaktyczną przydatność i naukową wartość zaprezentowanych podczas seminarium materiałów postanowiono wykorzystać je w przedstawionej niżej formie. Materiały te mają charakter naukowy, są bowiem oparte na obiektywnych i zweryfikowanych, wypracowanych metodami badawczymi przez przedstawicieli dyscypliny PR źródłach. Mogą służyć nie tylko inspiracjom dalszych badań bądź dyskusjom naukowym, ale także dydaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3100.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W książce omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają stycznośc z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12901.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14023.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyków zainteresowanych tą tematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5954 [Magazyn 1], P.5955 [Magazyn 1], 7264.IX.18 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5953.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6883.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Książka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody badań i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie programów promocyjnych - dobór odpowiednich matod i narzędzi, kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych, przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpośredni i promocja sprzedaży, public relations w Internecie. Książka jest kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów stanowi wartościowe uzupełnienie podręczników marketingu, pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: - optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, - właściwie stosować reklamę w Internecie, - zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, - kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, - mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: - zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), - podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, - modele budowania programów lojalnościowych w Internecie. "Promocja w internecie" to znakomite konpendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów, dydaktyków marketingu, studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6295.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7387.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej