KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(91)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(37)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(58)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(100)
Autor
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
McKay Matthew
(3)
Banasiak Jan
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Bucholc Marta
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Eason Adam
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Griffin Em (1937- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Horodecka Anna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiepas Andrzej (1950- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Koester Jolene
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Krakowska Monika
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Leonard Andrew
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lustig Myron W
(1)
Lynch Tony
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mattelart Armand (1936- )
(1)
Mattelart Michele (1941- )
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(104)
Kiribati
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(103)
angielski
(6)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(479)
ZARZĄDZANIE
(329)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
Pielęgniarstwo
(155)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(119)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
Zarządzanie
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
Turystyka
(79)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
Dzieci
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(8)
Podręcznik
(5)
PORADNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(20)
komunikacja
(12)
komunikacja interpersonalna
(9)
Internet
(7)
komunikacja niewerbalna
(7)
communication
(6)
komunikacja werbalna
(6)
negocjacje
(6)
public relations
(6)
komunikacja marketingowa
(5)
edukacja
(4)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie
(4)
komunikowanie masowe
(3)
praca socjalna
(3)
serwis społecznościowy
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
asertywność
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
biblioteka
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
education
(2)
interwencja
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
konflikt
(2)
language
(2)
manipulacja
(2)
media masowe
(2)
media publiczne
(2)
mediacja
(2)
modele komunikacyjne
(2)
reklama
(2)
resocjalizacja
(2)
strategia
(2)
umiejętności komunikacyjne
(2)
zebranie
(2)
Facebook
(1)
Lean Management
(1)
NLP
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
affective education
(1)
analiza transakcyjna
(1)
argumentacja
(1)
baza danych
(1)
benchmarking
(1)
bibliologia
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka publiczna
(1)
biblioteka szkolna
(1)
bibliotekarz
(1)
blog
(1)
branding
(1)
business communication
(1)
child development
(1)
children
(1)
communicative competence
(1)
culture
(1)
cyberagresja
(1)
cyfryzacja
(1)
człowiek
(1)
debata publiczna
(1)
discourse analysis
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarstwo telewizyjne
(1)
e-commerce
(1)
e-komunikacja
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
emocje
(1)
ethics
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka zawodowa
(1)
filozofia
(1)
foreign language
(1)
globalizacja
(1)
gra komputerowa
(1)
gry
(1)
handbook
(1)
hazard
(1)
informacja
(1)
informacja naukowa
(1)
informatologia
(1)
inkontrofantomatyka
(1)
innowacje
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
język
(1)
kadry
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kolekcja biblioteczna
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
kompetencje informatyczne
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Umiejętności komunikacyjne nauczycieli akademickich to wciąż mało zbadany komponent standardu kwalifikacji zawodowych tej grupy społecznej. Obecnie coraz częściej mówimy też o kompetencjach, a więc o kwalifikacjach i jeszcze dodatkowo o uprawnieniach i odpowiadającym im zakresie i odpowiedzialności. Z tego punktu widzenia zbiór tekstów przygotowany pod redakcją naukową Wojciecha J. Maliszewskiego jest próbą wpisania się we współczesny dyskurs zmierzający do nadania nowych znaczeń szeroko rozumianej interakcji edukacyjnej. Jest to: próba udana - integrująca interesujące wątki natury teoretycznej z akademickim i przykładami "dobrych praktyk".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6153.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Ksiażka jest efektem prac badawczych wielu autorów reprezentujących różne dyscypliny nauk humanistycznych. Naukowy charakter badań ujęty został w przejrzystą, czytelną i interesującą formę obejmującą szeroki wachlarz zagadnień z zakresu komunikowania się w różnych sytuacjach społecznych. W trzech głównych częściach omawiane są zagadnienia dotyczące tego, w jaki sposób komunikowanie się wpływa na nasze wyobrażenia o innych i ich ocenianie, jak komunikujemy się w sytuacji i warunkach pracy oraz ogólne zagadnienia dotyczące komunikowania się w szeroko pojmowanym życiu społecznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8842.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10352.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje problemy osób autystycznych w zakresie społecznego komunikowania się oraz wskazuje na możliwości budowania systemów komunikacyjnych sprzyjających wychodzeniu poza izolację autystyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3472 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4255.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Histoire des théories de la communication" 1995.
Bibliogr.
Książka to krytyczna historia teorii komunikacji społecznej, napisana z europejskiej perspektywy. Wychodząc ze słusznego założenia, że badania nad komunikacją zajmują centralną pozycję we współczesnych naukach społecznych, autorzy ukazują, jak wiedza o niej przełamywała podstawowe kierunki myśli społecznej XX wieku. Perspektywa europejska pozwala spojrzeć na zdominowaną przez Amerykanów wiedzę o komunikowaniu od źródeł, które tkwią w podstawowych kierunkach myśli europejskiej, począwszy od okresu Oświecenia aż do dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2055.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rzetelną i profesjonalną wiedzę przedstawiono w przystępny sposób, a opisy poszczególnych umiejętności uzupełniono wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia jak: nawiązywanie kontaktu, asertywność, aktywne słuchanie, mowa ciała, język seksu, uczciwa kłótnia, negocjacje, wygłaszanie przemówień, rozmowa kwalifikacyjna, wywieranie wpływu na innych. Książka jest adresowana do każdego, kto chciałby poprawić swoją komunikację z innymi. Polecamy ją nauczycielom, wychowawcom i psychologom, którzy chcieliby nauczyć innych, w jaki sposób: skutecznie słuchać, wyrażać siebie, rozumieć różnice w komunikowaniu się wynikające z różnorodności kultur i odmienności płci, używać i rozumieć język ciała, być asertywnym, efektywnie porozumiewać się w rodzinie, wśród znajomych, w pracy, czy radzić sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Doskonała lektura również dla trenerów biznesu, doradców personalnych i menedżerów, którzy chcieliby stać się bardziej efektywni w swojej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5236.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6437.III.10 [Czytelnia B], 6436.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1348 [Magazyn 2], P.450 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2501 [Magazyn 1], P.2500 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7110.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6111.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang., niem.
Bibliogr. s. 432-453. Indeks.
Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komurtikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorię społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej o mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dła medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów publtc reiations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8885.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10441.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.714 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11449 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks nazwisk s. 537-543
Indeks rzeczowy s. 545-570
Tyt. oryg.: "The mediation process : practical strategies for resolving conflict" 2003.
W publikacji szczegółowo omówiono i zilustrowano licznymi przykładami całe spektrum zagadnień związanych z mediacjami. Książka uwzględnia m.in. nowe sposoby wykorzystania mediacji w dziedzinie sporów handlowych, publicznych i osobistych oraz wpływ uwarunkowań kulturowych na przebieg mediacji. Treść publikacji uzupełniono także kilkoma dodatkami przedstawiającymi zasady profesjonalnej praktyki, takimi jak: omodelowe standardy postępowania mediatorów, oprzykładowe porozumienie w sprawie usług mediacyjnych, olista kontrolna początkowych uwag i stwierdzeń mediatora, oprzykładowy formularz dokumentacji porozumienia. Książka może służyć jako podręcznik podczas seminariów i programów szkoleniowych w dziedzinie mediacji i negocjacji, rozwiązywania konfliktów, prawa, działalności gospodarczej, zarządzania, planowania, opieki społecznej, doradztwa, edukacji, socjologii i psychologii. Zainteresuje też z pewnością profesjonalistów - prawników, menedżerów, terapeutów, pracowników socjalnych, urzędników, nauczycieli i innych - którzy mogą wykorzystywać zasady i procedury mediacji jako narzędzia radzenia sobie z konfliktami i negocjowania rozwiązań złożonych problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11465 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7830.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8854.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Human communication : motivation, knowledge and skills.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się: pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne; przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi; omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces. Książka jest doskonałą pomocą dydaktyczną. Obok definicji, twierdzeń i hipotez podaje przykłady z życia i analizuje je w świetle przedstawianych zasad i strategii komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4918.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5491.III.10 [Czytelnia B], 5492.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik adresowany jest do studentów inteligentnych i ambitnych, którzy nie boją sie wyzwań, jakie może przed nimi postawić przyszła praca zawodowa. Poza treścią w książce znajduja sie źródła poruszające i pogłębiające opisany temat. Umożliwi to użytkownikom pozyskanie więcej wiadomości i dodatkowych informacji. Każdy rozdział napisany jest innym stylem. Po zakończeniu rozdziału znajdują się zadania do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : "Antykwa", 2000. - 256 s. : rys. ; 21 cm.
Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie. rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę. jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2353 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2354.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studies in culture and communication / John Fiske)
"Key Concepts in Communication and Cultural Studies" is a book to help you "come to terms" with terms. Communication and Cultural Studies says new things in new ways, resulting in not only new words, concepts and theories, but also in the reworking of concepts and terms from a wide-range of established disciplines. Key Concepts provides a practical and accessible guide to this exciting field. This second edition forms a multi-disciplinary glossary of the concepts you are most likely to encounter in the study of communication and culture - from "audience" to "stardom", from "ethnography" to "orientalism".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11197.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: „propaganda”, „globalizacja”, „cybernetyka”, a nawet „styl”, „pogłoska” czy „zdrowy rozsądek”. Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. Wszystko, abyś mógł, Czytelniku, lepiej orientować się w dziedzinie komunikacji. "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki – chcących pogłębić swoją wiedzę – ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4652.III.10 [Wypożyczalnia B], 5022.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5021.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale wiekszość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. W książce autor przedstawił drogę, jak stać się dobrym negocjatorem. Omówił najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, pokazał jak opanować stres i nie okazywać emocji, jak unikać najczęściej popełnianych błędów, w jaki sposób ustanawiać relacje z drugą stroną oraz jak osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczopna dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną i znajomymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9860.IX.15 [Magazyn 1], P.8462 [Magazyn 1], P.11457 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8461.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9861.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej