22425
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej