22425
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again