21980
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej