22409
Book
In basket
Pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik, w którym w sposób całościowy ujęto problematykę hotelarstwa i gastronomii w kontekście rozwoju rynku usług turystycznych. Autor jasno i przejrzyście omawia istotę usług hotelarskich i zarządzania hotelem, metody ustalania cen oraz badania efektywności firmy hotelarskiej, a także w sposób kompleksowy przedstawia problematykę zarządzania usługami gastronomicznymi i zagadnienia przemysłu czasu wolnego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2195 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1132.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again