Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stupak Marcin
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(747)
Lekarze
(150)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(101)
Poziom zaawansowany
(70)
Menedżerowie
(55)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
C1 poziom biegłości językowej
(54)
Fizjoterapeuci
(54)
B2 poziom biegłości językowej
(53)
Nauczyciele
(47)
Poziom średniozaawansowany
(44)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(37)
Psycholodzy
(37)
Technikum
(30)
Przedsiębiorcy
(28)
Rodzice
(27)
C2 poziom biegłości językowej
(26)
B1 poziom biegłości językowej
(25)
C1 (poziom biegłości językowej)
(24)
Położne
(24)
Poziom podstawowy
(23)
Pedagodzy
(20)
Prawnicy
(19)
Programiści
(19)
Ratownicy medyczni
(19)
Dietetycy
(18)
Przedszkola
(17)
Studenci
(17)
Szkoły średnie
(17)
Szkoły branżowe I stopnia
(16)
Dzieci
(15)
Pediatrzy
(15)
Poziom niższy średniozaawansowany
(15)
Urzędnicy
(15)
Ekonomiści
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Poziom profesjonalny
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
Księgowi
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Neurolodzy
(12)
Ortopedzi
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Chirurdzy
(11)
Ginekolodzy
(11)
Lekarze rodzinni
(11)
Onkolodzy
(11)
Dorośli
(10)
Logopedzi
(10)
Rehabilitanci
(10)
Zawody medyczne
(10)
Adwokaci
(9)
Radcy prawni
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(8)
Nauczyciele akademiccy
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(7)
Lekarze specjaliści
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Kardiolodzy
(6)
Pielęgniarki
(6)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
Psychiatrzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści zdrowia publicznego
(6)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Diabetolodzy
(5)
Doradcy podatkowi
(5)
Informatycy
(5)
Interniści
(5)
Inżynierowie
(5)
Logistycy
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Pracownicy banków
(5)
Pracownicy służby zdrowia
(5)
Szkoły ponadgimnazjalne
(5)
Sędziowie
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
A1 poziom biegłości językowej
(4)
Architekci
(4)
C1 plus
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(4)
Farmaceuci
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Mikrobiolodzy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(4)
Ogrodnicy
(4)
Opiekunowie medyczni
(4)
Politycy
(4)
Temat
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(2)
Aptekarstwo
(1)
Content marketing
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(4)
Internet
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
Web 2.0
(1)
content marketing
(1)
decyzje zakupowe
(1)
e-konsument
(1)
event marketing
(1)
infrastruktura
(1)
komunikacja
(1)
leki
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing zintegrowany
(1)
media społecznościowe
(1)
merchandising
(1)
negocjacje
(1)
poradnik
(1)
postrzeganie
(1)
potrzeba
(1)
prawo farmaceutyczne
(1)
promocja
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020r. (wyd. I) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.23.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym / Anna Rogala, Bogna Pilarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 296 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22510.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22509.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20969.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20968.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 251-260. Indeks.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18664.IX.16.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22518.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22517.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej