learning
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(103)
Forma i typ
Książki
(100)
Programy komputerowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(48)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(38)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(96)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Zemach Dorothy E
(5)
Graham Carolyn
(4)
Mann Malcolm
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Willis Jane
(3)
Byram Michael
(2)
Cotton David
(2)
Falvey David
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Foley Mark
(2)
Hall Diane
(2)
Kent Simon
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewis Gordon
(2)
Littlewood William T
(2)
Lowe Susan
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Pile Louise
(2)
Rees Gareth
(2)
Southern Anna
(2)
Strasser Thomas
(2)
Trappe Tonya
(2)
Antonaros Suzanne
(1)
Barfield Andrew
(1)
Barrall Irene
(1)
Barrett Barney
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Beatty Ken
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Bowler Bill
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brock Annie
(1)
Bygate Martin
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Couri Lilika
(1)
Davis Fiona
(1)
Dellar Hugh
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Dooley Jenny
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Edwards Lynda
(1)
Ellis Gail
(1)
Ellis Sue
(1)
Escobar Linda
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Gordon John 1971-
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grice Tony
(1)
Grisewood Emma
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hayes Nicky
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hundley Heather
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Israel Susan E
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Christine (1947- )
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Jones Francis
(1)
Keddie Jamie
(1)
Kisslinger Ellen
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Lennon Paul 1951-
(1)
Lewis Maureen
(1)
Lockwood Robyn Brinks
(1)
Maris Amanda
(1)
McKay Penny
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Meehan Antoinette
(1)
Nation I.S.P
(1)
Nelsen Jane
(1)
Nunan David
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Paris Scott G. 1946-
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Peregoy Suzanne F
(1)
Phillips Hilary
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(46)
Polska
(23)
Anglia
(11)
Stany Zjednoczone
(6)
Kalifornia (USA)
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Niemcy
(3)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (f)
(1)
Kiribati
(1)
Indie
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(78)
polski
(24)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
Język angielski
(46)
Nauczanie języków obcych
(34)
JĘZYK ANGIELSKI
(23)
Nauczanie
(19)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Metody nauczania
(7)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
CZYTANIE
(5)
JĘZYKI
(5)
Dzieci
(4)
Czytanie
(3)
Kultura
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Pisanie
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia nauczania
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Technologia
(3)
Tutoring
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coaching
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Korepetycje
(2)
Motywacja
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cognitive learning
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Education
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Effective teaching
(1)
FONETYKA
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTERNET
(1)
Internet
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języki angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kreatywność
(1)
Language and languages
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Metacognition in children
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mówienie
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PAMIĘĆ
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Tablica multimedialna
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Wideo
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Monografia
(3)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(40)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
learning
(103)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
103 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Teaching Young Learners. Teacher's Resource Book jest praktycznym zbiorem kilkudziesięciu oryginalnych piosenek, wyliczanek oraz gier i zabaw językowych przeznaczonym dla nauczycieli pracujących w przedszkolu i szkole podstawowej. Najważniejsze cechy: umożliwia dzieciom uczenie się języka metodą “zrozum i wykonaj” (Total Physical Response), co sprzyja efektywniejszej nauce; pokazuje krok po kroku jak wykorzystywać piosenki i zabawy w pracy z dziećmi oraz jak wplatać je w obowiązujący program nauczania; obejmuje szereg zadań pozwalających na ćwiczenie wszystkich sprawności językowych oraz wprowadzonego wcześniej słownictwa i gramatyki; zawiera wiele stron przeznaczonych do kopiowania; dla dzieci - seria kolorowych i przyjaznych dodatków Portfolio (Young Learners' Portfolio) 1, 2 i 3 na trzech różnych poziomach zaawansowania; Portfolio - ćwiczenie i utrwalanie wprowadzonego materiału, a także rozwijanie kreatywności i autonomii ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17583.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17582.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 243-253.
This book uses fifteen grounded research projects to explore innovative self-reflexive approaches to autonomy in language education. It emphasizes the multi-voiced and contradictory complexity of pursuing autonomy in language education and includes commentary chapters to help readers engage with key issues emerging from the research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17479.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Intelligent Business Teacher’s Book provides all the support you need for both the Coursebook and Skills Book courses. It provides full teaching notes and photocopiable resources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17135.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Introducing Second Language Acquisition / Muriel Saville-Troike and Karen Barto. - Third edition. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2017 - X, 232 strony : ilustracje ; 26 cm.
(Cambridge Introductions to Language and Linguistics)
Includes bibliographical references (pages 219-229) and index.
Providing a solid foundation in second language acquisition, this book has become the leading introduction to the subject for students of linguistics, psychology and education, and trainee language teachers. Now in its third edition, the textbook offers comprehensive coverage of fundamental concepts, including second language acquisition (SLA) in adults and children, in formal and informal learning contexts, and in diverse socio-cultural settings, and takes an interdisciplinary approach, encouraging students to consider SLA from linguistic, psychological and social perspectives. Each chapter contains a list of key terms, a summary, and a range of graded exercises suitable for self-testing and class discussion. The third edition has been revised throughout, and features new material on the practical aspects of teaching language, along with updated online resources, including new classroom activities to accompany each chapter, as well as updated references and further reading suggestions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21526.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21525.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Learning English for Academic Purposes : LEAP : listening and speaking / Ken Beatty. - Second edition. - Montreal : Pearson, 2012. - VIII, 200 s. : il. ; 28 cm.
(Always Learning)
Uzupełnieniem kompletu jest komplet płyt o syg. CD.431
Learning English for Academic Purposes LEAP 2nd edition for English language learners preparing for study in Higher Education is now a two-book series focussing on key language skill development incorporating global issues material with academic content.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18256.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18255.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autonomy and Independence in Language Learning / ed. Phil Benson, Peter Voller. - Londyn Nowy Jork : Longman, 1997. - XIII, 270 s. : ryc. ; 22 cm.
(Applied Linguistics and Language Study)
This volume offers new insights into the principles of autonomy and independence and the practices associated with them focusing on the area of EFL teaching. The editors' introduction provides the context and outlines the main issues involved in autonomy and independence. Later chapters discuss the social and political implications of autonomy and independence and their effects on educational structures. The consequences for the design of learner-centred materials and methods is discussed, together with an exploration of the practical ways of implementing autonomy and independence in language teaching and learning. Each section of the book opens with an introduction to give structure to the development of ideas and themes, with synopses to highlight salient features in the text and help build upon the material of previous chapters. Its comprehensive and up-to-date coverage will be welcomed by advanced undergraduate and postgraduate students of applied linguistics, TESOL, TEFL and PGCE courses.
Książka
W koszyku
(Macmillan Academic Skills)
Na okładce: with digibook access.
Every student needs top class reading, writing, listening and speaking skills to succeed at an academic level. Skillful focuses on each of these skills to give presentation, instant practice and complete immersion in that area of language. It offers students the opportunity to develop language skills by presenting them with ideas from today's world, while building critical thinking skills that are vital for academic success. The course takes a skills-based approach with each unit distinguishing between and global and close skills. The nature of each unit encourages students to think about the world around them, creating exciting and engaging learning material. The skills boxes that appear throughout the books signal the topic focus to the teacher, while providing the students with relevant tips, words and phrases. The study skills focus develops this further, providing students with practical guidance and support, and building confidence for independent learning throughout their university career. Key features: a comprehensive digital component including a page-faithful Digibook and Skillful practice area with interactive activities and video material. each unit provides opportunities to engage critically with issues by the texts and to consider concepts beyond the superficial meaning to develop skills such as evaluating and synthesising information systematic development of practical study skills through realistic case studies and material from Stella Cottrell, author of the bestselling title The Study Skills Handbook flexible approach, using each product as distinct individuals or together to create an integrated package of Skillful Listening & Speaking and Reading & Writing Student's Books
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18286.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18285.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Timesaver pronunciation activities : (elementary - intermediate) / Bill Bowler. - Repr. - London : Scholastic, 2010. - 96 s., 1 k. tabl. złoż. luź. : il. ; 30 cm + 2 płyty CD.
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
This essential resource is full of fun pronunciation activities aiming to improve students' fluency and confidence and to equip them with the skills they need to understand and be understood in the world today. The activities are divided into five sections: Pronunciation Puzzles, Fun with Phonetics, Speak Out, Listen In, and Linking and Accents. The levels and timings for each activity are indicated. The fun and motivating activities are directly relevant to teenagers with an emphasis on practical usage. An A1 colour poster of the phonemic chart is included along with exploitation exercises. The detailed introduction provides useful suggestions on how to use the material and two CDs accompany the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14553.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Academic Skills)
Na okładce: with digibook access.
Skillful is a brand new five-level course taking students from Foundation to Level 4. Each level includes both a Listening and Speaking and Reading and Writing Student's Book that complement each other through parallel topics and features. Skillful not only provides the tools for academic success but creates an interactive learning environment, which encourages student debate.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18283.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18282.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Listening for first (FCE) / by Tom Bradbury. - [London] : Scholastic Ltd., cop. 2016. - 95, [1] strony : ilustracje ; 30 cm + 2 płyty CD-ROM.
(Timesaver For Exams)
Miejsce wyd. wg WorldCat.
Do ksiązki dołączono dwie płyty o
Timesaver For Exams_ is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. _Listening for First (FCE)_ covers all four parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam. With two CDs and full audio transcript.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18302.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing students’ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: • A Month-by-Month Program • Research-Based Activities • Hands-On Lesson Plans • Real-Life Educator Stories • Constructive Feedback • Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
Index s. 244-258
Researching Pedagogic Tasks brings together a series of empirical studies into the use of pedagogical tasks for second language learning, with a view to better understanding the structure of tasks, their impact on students, and their use by teachers. The volume starts with an introduction to the background and key issues in the topic area and is then organised into three sections: the first section focuses on the language and learning of students on tasks the second on the use of tasks in the language classroom the third on the use of tasks for language testing Each section begins with a succinct section introduction, and the volume concludes with an afterword relating the theme of the volume to issues in curriculum development. The chapters include both experimental and qualitative approaches to the topic, some providing original accounts of specific studies, others offering overviews of linked series of studies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8393.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9777.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 327-344. Indeks.
The sixth edition of Language and Learning continues to provide an accessible and comprehensive introduction to the nature and function of language and language learning and its implications for teaching. Written specifically for teacher-education students, it covers a range of language theories and uses relevant examples for applying them in the classroom. The book aims to support teachers in expanding their knowledge about language, in order to assist them to understand and implement curriculum guidelines, and to interpret current policies and future initiatives. Fully revised and updated, this edition builds on the sociocultural constructivist view of language and emphasizes the changing nature of literacy, the breadth of multi literacies, and the importance of embracing new forms of language and literacy, such as the language of the internet, to enable students to participate effectively in society.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17775.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia strony 290-305. Indeks.
Language Learning in Intercultural Perspective addresses the ways in which language learning is related to learning about other cultures and to acquiring an ability to communicate across cultural frontiers. It argues that language learners need to develop sensitivity to cultural difference and its impact on communication, and to acquire the skills of discovering and interpreting other cultures, other values, beliefs and behaviours which lie beneath the surface of cross-cultural communication. Contributors show how drama can be used to develop cultural awareness and how learners can acquire ethnographic skills to help them investigate and understand socio-cultural aspects of language which play an important role in second language acquisition. The contributors are all respected educationalists from a range of countries and different cultural contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17409.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Keys to Learning: Skills and Strategies for Newcomers, by Anna Uhl Chamot, Catharine W. Keatley, and Kristina Anstrom, provides middle and high school newcomers with the skills and strategies to make a great start in reading, writing, and grammar. Research-based and standards-driven, Keys to Learning gives newcomers step-by-step tools for developing their academic skills and becoming successful lifelong learners. Using a four-skills approach, students gain solid foundation in essential skills and strategies through authentic literature and informational readings. Keys to Learning builds skills and experiences needed to develop literacy and bring students up to speed for academic learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16061.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16060.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Academic Skills)
Na okładce: with digibook access.
Skillful is a brand new five-level course taking students from Foundation to Level 4. Each level includes both a Listening and Speaking and Reading and Writing Student's Book that complement each other through parallel topics and features. Skillful not only provides the tools for academic success but creates an interactive learning environment, which encourages student debate.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18291.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18290.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
New Language Leader advanced : class audio CDs / David Cotton, David Falvey, Simon Kent, An Lebeau, Gareth Rees. - Harlow : Pearson, 2015. - CD 1-3 : Units 1-6, 71 min., Units 7-9, 73 min., Units 10-12, 51 min. ; 11 cm.
Uzupełnieniem kompletu coursebook.
New Language Leader takes an intelligent approach to building the confidence and skills students need to succeed in academic study and use English in a globalised world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. CD.445.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem kompletu class audio CDs.
New Language Leader takes an intelligent approach to building the confidence and skills students need to succeed in academic study and use English in a globalised world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20734.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20733.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Writing for First (FCE) / by Fiona Davis. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2016. - 79, [1] strona : ilustracje ; 30 cm.
(Timesaver For Exams)
Timesaver For Exams is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. Writing for First (FCE) covers both parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21435.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21358.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej