Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(3)
Piwko Marian
(3)
Urbański Stanisław (1947- )
(3)
Wieczorek Adam
(3)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Grocholewski Zenon (1939- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Miedziński Bogdan
(1)
Nycz Kazimierz (1950- )
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(3)
MARKETING
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
NAUKA
(1)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(1)
POLITYKA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PRAWDA
(1)
RELIGIA
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
UMYSŁ
(1)
WOJCIECHOWSKI, TADEUSZ (1925- )
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(3)
LISTY APOSTOLSKIE
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
ENCYKLIKI
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Słowo kluczowe
Jan Paweł II
(3)
marketing
(3)
nauczanie
(3)
logistyka
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
badania marketingowe
(1)
budżet projektu
(1)
cena
(1)
cykl projektu
(1)
cykl życia produktu
(1)
dystrybucja
(1)
etyka
(1)
filozofia
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
metodyka zarządzania projektami
(1)
nauka
(1)
naukowcy
(1)
polityka
(1)
portfel projektów
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
reklama
(1)
religia
(1)
ryzyko
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategiczna ocena projektu
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
uczeni
(1)
uniwersytet
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zespół projektowy
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 6)
Indeks.
"Zasadniczo nauczanie Jana Pawła II skierowane do świata polityków skupia się na trzech elementach: na poszukiwaniu i głoszeniu prawdy w imię prawa objawionego przez Boga, na poszanowaniu godności człowieka i na budowaniu dobra wspólnego. W rzeczywistości wyraża ono zadanie "dawania świadectwa prawdzie" i "zabezpieczania transcendentnej godności osoby ludzkiej". Również i te dwa zadania uzupełniają się wzajemnie, gdyż człowiek urzeczywistnia właściwą sobie transcendencję przez stosunek do prawdy o osobie ludzkiej. To papieskie określenie polityki, oparte na wyżej wymienionych dwóch zadaniach, wyraża pozytywnie rolę człowieka w procesach współczesnego życia politycznego." (ze Słowa Założyciela)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13263.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 5)
Indeks.
"Zagadnienia nauki zawsze rodziły głębokie zatroskanie w sercu Jana Pawła II. Dlatego w ciągu swojego pontyfikatu niestrudzenie zwracał się do świata nauki. Czynił to również pod adresem polskich uczonych. Stawiał pytanie: w jakim duchu i w jakim kierunku powinna zmierzać uprawiana nauka? (...) Jan Paweł II ostrzegał polskich uczonych przed zagrożeniami, jakie płyną z liberalnej demokracji i wolnego rynku. Stosowanie kryterium korzyści ekonomicznej szkodzi nauce i szkodzi człowiekowi." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13264.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 4)
Indeks.
"Jan Paweł II wzywa świat nauki, aby wszelkimi siłami starał się odbudować perspektywę wiedzy otwartej na prawdę i na Absolut. Świadomość ograniczeń, jakie nakładają na naukę zasady moralne, nie jest przejawem obskurantyzmu, ale gwarancją, że badania naukowe pozostaną godne człowieka i będą służyły życiu. (...) Mam nadzieję, że tom przyczyni się do dyskusji nad przyszłością nauki, jaka nieustannie rozwija się na oczach współczesnego świata. Środowiska uczelniane powinny uczyć prawdy, dobra i skuteczności. Te trzy słowa zawierają w sobie treść i zadanie nauki." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13265.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z marketingiem i logistyką oraz wskazano na celowość integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu organizacją. Pokazanie kierunków i tendencji zmian oraz instrumentów wspomagających zarządzanie marketingiem i logistyką może być przydatne w przygotowaniu kadry kierowniczej do współczesnych standartów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12799.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia poświęcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materiałowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12798.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 396-400.
"W niniejszej książce, jako płaszczyznę metodologiczną integrującą różne wątki zarządzania projektami, przyjęto podejście systemowe. Wyraża się ono przede wszystkim ujęciem projektu jako systemu zmierzającego do osiągnięcia określonych celów. Elementy podejścia systemowego wykorzystano zwłaszcza w ujęciu takich zagadnień, jak strukturyzacja zagadnienia projektowego, strategiczna ocena projektu, zarządzanie ryzykiem oraz kształtowanie form organizacyjnych zarządzania projektem." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12155.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13277.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej