Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Pabian Arnold
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Wojtasik Lesław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
TURYSTYKA
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Wiele podmiotów działających na polskim rynku turystycznym niewłaściwie posługuje się reklamą. W książce przedstawiono podstawowe błędy oraz omówiono zasady i procedury pozwalające ich uniknąć. Książka zawiera podrozdziały o charakterze wyjaśniającym i porządkującym niektóre kwestie reklamowe. Przedstawia również ważniejsze aspekty rozwoju reklamy w Polsce i na świecie. Publikacja przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców turystycznych, którzy pragną skutecznie i efektownie posługiwać się reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5067.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w czterech rozdziałach omawia podstawowe pojęcia z turystyki rekreacji i reklamy główne cele działalności reklamowej w turystyce i rekreacji podstawowe metody reklamy stosowane w turystyce i rekreacji małe formy reklamy stosowane w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5753 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7203.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7202.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej