Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(13)
only on-site
(13)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(13)
Author
Grzywacz Jacek
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Ma┼égorzata (1971- )
(1)
Kole┼Ťnik Jan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
┼╗urawnik Barbara
(1)
┼╗urawnik Wojciech
(1)
┼╗yminkowski Tomasz
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(13)
English
(1)
Subject
BANKI
(10)
Banki
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Analiza finansowa
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PORADNIKI
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczo┼Ť─ç finansowa
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
Zarz─ůdzanie finansami
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
14 results Filter
Book
In basket
Sektor us┼éug finansowych nale┼╝y do najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w w polskiej gospodarce. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, cho─ç jest on nadal postrzegany bardziej jako narz─Ödzie taktyczne ni┼╝ strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zak┼éada my┼Ťlenie strategiczne. Nie jest tu mo┼╝liwe automatyczne prze┼éo┼╝enie zasad marketingu obowi─ůzuj─ůcych na rynku produkt├│w do us┼éug finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialno┼Ťci sprzeda┼╝y us┼éugi oraz nierozdzielno┼Ťci wytwarzania us┼éug do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co by┼éo g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů napisania niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurent├│w dzia┼éajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema ┼Ťrodkami (instrumentami) oddzia┼éywania na rynek. S─ů nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak si─Ö j─ů okre┼Ťla, a nast─Öpnie pokazano, jak planuj─ůc poszczeg├│lne instrumenty, utrzymuje si─Ö lub poprawia t─Ö pozycj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Słowo kluczowe: usługi bankowe
Bibliogr. s. 206-207.
W ksi─ů┼╝ce Autorka, w spos├│b jasny i poparty przyk┼éadami z polskiej praktyki gospodarczej, przedstawi┼éa problematyk─Ö wykorzystania koncepcji marketingu na rynku us┼éug bankowych. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce Czytelnik: uzyska podstawow─ů wiedz─Ö o specyfice dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku us┼éug bankowych, zrozumie znaczenie marketingu dla rynkowej skuteczno┼Ťci dzia┼éania banku w warunkach konkurencji, zdob─Ödzie informacje o mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania tradycyjnych i nowoczesnych instrument├│w marketingu-mix w dzia┼éalno┼Ťci operacyjnej banku, b─Ödzie wiedzie─ç, jakie metody bada┼ä marketingowych mo┼╝na wykorzysta─ç do oceny jako┼Ťci pracy oddzia┼éu banku i jego oferty us┼éugowej oraz potrzeb nabywc├│w i zachowa┼ä konkurencji, zapozna si─Ö z przyk┼éadami wykorzystania zasad i metod marketingowych w dzia┼éalno┼Ťci bank├│w na szczeblu oddzia┼é├│w operacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2369.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowo┼Ť─ç detaliczna / redakcja naukowa Jan Kole┼Ťnik. - Warszawa : Difin, 2016. - 230 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa bankowo┼Ťci detalicznej, uwzgl─Ödniaj─ůc─ů najnowsze zmiany w tym obszarze, dotycz─ůce m.in. przeciwdzia┼éania lichwie, regulacji kredytu konsumenckiego, czy te┼╝ odwr├│conego kredytu hipotecznego. Szczeg├│lne miejsce zajmuj─ů w niej nowoczesne produkty bankowe, takie jak instrumenty p┼éatnicze oraz wci─ů┼╝ nowe na polskim rynku formy ┼Ťwiadczenia us┼éug bankowych, np. private banking. Ksi─ů┼╝ka prezentuje przy tym tematyk─Ö zwi─ůzan─ů z bankowo┼Ťci─ů detaliczn─ů zar├│wno od strony banku (np. ukazuj─ůc spos├│b ujmowania tego rodzaju bankowo┼Ťci w rachunku adekwatno┼Ťci kapita┼éowej), jak te┼╝ od strony klient├│w (poprzez przedstawienie zasad segmentacji klient├│w, kana┼é├│w dystrybucji oraz najwa┼╝niejszych produkt├│w depozytowych, kredytowych i rozliczeniowych).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15129 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16129.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16128.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca sk┼éada si─Ö z 11 rozdzia┼é├│w, kt├│re kolejno omawiaj─ů zagadnienia poj─Öcia marketingu w sferze bankowo┼Ťci, badanie marketingowe na potrzeby bank├│w, strategie marketingowe i ich tre┼Ťci, organizacj─Ö marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych bank├│w. Wymienione zagadnienia om├│wione s─ů w ┼Ťcis┼éym zwi─ůzku z praktyka bankow─ů i poparte przyk┼éadami dzia┼éa┼ä bank├│w. Na ko┼äcu pracy umieszczone zosta┼éy studia przypadk├│w, odnosz─ůce si─Ö do konkretnych decyzji marketingowych wybranych bank├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e dla pracownik├│w sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3499 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3150 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zar├│wno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne uj─Öcie problematyki nie zawsze pozwala┼éo na dostatecznie szerokie i dog┼é─Öbne przedstawienie niekt├│rych zagadnie┼ä, tote┼╝ cz─Östo w przypisach odsy┼éa si─Ö czytelnika do innych ┼║r├│de┼é, gdzie przedstawiono to szerzej, g┼é─Öbiej lub inaczej. Wykorzystano te┼╝ wiele rysunk├│w i tabel, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tre┼Ťci wywod├│w i cz─Östo w bardziej przejrzystej, skr├│towej formie, ujmuj─ů r├│┼╝ne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta to kompendium wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania i form dzia┼éalno┼Ťci banku komercyjnego na intensywnie rozwijaj─ůcym si─Ö rynku finansowym. Przyst─Öpnie tu przedstawiono podstawowe informacje dotycz─ůce szeroko uj─Ötej dzia┼éalno┼Ťci wsp├│┼éczesnego banku komercyjnego oraz wskazano na praktyczne mo┼╝liwo┼Ťci korzystania z jego us┼éug. Dzi─Öki temu mo┼╝e by─ç wykorzystywana nie tylko przez student├│w kierunk├│w ekonomicznych, ale tak┼╝e przez pracownik├│w bank├│w, praktyk├│w gospodarczych oraz os├│b korzystaj─ůcych z us┼éug finansowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2837.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2965.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2964.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pozytywny wizerunek banku w┼Ťr├│d jego klient├│w jest jednym z najwa┼╝niejszych sk┼éadnik├│w maj─ůtku banku. Z punktu widzenia klient├│w u┼éatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizacj─Ö ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyra┼║nie odr├│┼╝ni─ç si─Ö od konkurencji i budowa─ç zaufanie klient├│w do banku. Ksi─ů┼╝ka pokazuje mo┼╝liwo┼Ťci kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomoc─ů narz─Ödzi marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono kluczowe elementy dzia┼éalno┼Ťci marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych do┼Ťwiadcze┼ä tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w kt├│rej obok sukces├│w zdarzaj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ pora┼╝ki. Autor zwr├│cono uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç umiej─Ötnego powi─ůzania tradycyjnych narz─Ödzi marketingowych z rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, kreuj─ůcymi lojalno┼Ť─ç klient├│w. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadba─ç o pozyskanie niezb─Ödnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrument├│w. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, kt├│rego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klient├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20277.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki s─ů sercem ka┼╝dego systemu gospodarczego. Dzi─Öki bankom w gospodarce dokonuje si─Ö alokacja zasob├│w w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwy┼╝ki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekszta┼écaj─ů si─Ö w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przy┼Ťpieszaj─ů obieg gospodarczy, a umiej─Ötne zarz─ůdzanie ryzykiem kredytowym powoduje, ┼╝e wolne zasoby mog─ů trafi─ç do firm posiadaj─ůcych najlepsze, najbardziej zyskowne pomys┼éy biznesowe. Podejmowanie przez mened┼╝er├│w bank├│w optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczeg├│lnie gdy uwzgl─Ödni si─Ö dynamik─Ö zmian na rynku us┼éug finansowych oraz w otoczeniu bank├│w. zmiany, jakie zasz┼éy w bankowo┼Ťci ┼Ťwiatowej w ostatnich latach, s─ů tak du┼╝e (dotycz─ů zar├│wno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), ┼╝e zgromadzona dot─ůd wiedza coraz szybciej si─Ö dezaktualizuje, a jednocze┼Ťnie pojawiaj─ů si─Ö nowe obszary, wymagaj─ůce pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 242-251.
Inspiracj─ů dla przygotowania niniejszej publikacji by┼éa potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarz─ůdzanie finansami bank├│w w dynamicznie zmieniaj─ůcym si─Ö otoczeniu spo┼éeczno-gospodarczym, w kt├│rym cyklicznie wyst─Öpuj─ů kryzysy (m.in. globalny kryzys finansowy, GFC 2007+), a tak┼╝e mog─ů mie─ç miejsce zdarzenia ekstremalne, znacz─ůco wp┼éywaj─ůce na procesy gospodarcze i spo┼éeczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21074.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21073.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Zeszyt ten jest pr├│b─ů przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autor├│w w odniesieniu do wsp├│┼éczesnej wiedzy o finansach i zarz─ůdzaniu organizacjami z┼éo┼╝onymi. Celem autor├│w artyku┼é├│w jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mog─ů by─ç skonstruowane, zorganizowane oraz jak mog─ů funkcjonowa─ç w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dot─ůd zjawisk i proces├│w, nasuwa nowe problemy, kt├│rych nie da si─Ö rozwi─ůza─ç bez odpowiednich bada┼ä i nowej wiedzy. Ka┼╝dy z prezentowanych artyku┼é├│w sk┼éadaj─ůcych si─Ö na niniejszy numer ÔÇ×Zeszyt├│w Naukowych Ma┼éopolskiej Wy┼╝szej Szko┼éy Ekonomicznej w TarnowieÔÇŁ jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy ┼Ťwiata organizacji i finans├│w do tempa wspomnianych zmian. Artyku┼éy, b─Öd─ůce efektem prac naukowych prowadzonych w ramach bada┼ä podstawowych i wdro┼╝eniowych, prezentuj─ů problematyk─Ö pomiaru rentowno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, prognozowania stanu aktywno┼Ťci gospodarczej kraj├│w przed-wschodz─ůcych, badania finansowej skuteczno┼Ťci dzia┼éa┼ä B+R w przedsi─Öbiorstwie; jak r├│wnie┼╝ analizy czynnik├│w rozwoju bank├│w sp├│┼édzielczych, oceny skuteczno┼Ťci systemu motywowania kadry kierowniczej, dzia┼éa┼ä marketingowych i medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w kontek┼Ťcie innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. (...)
This item is available online. Expand information to see details.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again