Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(2)
Author
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
CENY
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 248.)
Bibliogr. s. 249-264.
Przedmiotem zainteresowania autora s─ů r├│┼╝ne obszary marketingowego zarz─ůdzania cen─ů, zar├│wno w przedsi─Öbiorstwach, jak i w┼Ťr├│d nabywc├│w d├│br oraz us┼éug. Autor reprezentuje tu podej┼Ťcie holistyczne, co oznacza, ┼╝e proces ten tworzy pewn─ů z┼éo┼╝on─ů ca┼éo┼Ť─ç, podlegaj─ůc─ů pewnym prawid┼éowo┼Ťciom, kt├│rej nie mo┼╝na sprowadza─ç tylko do sumy ich cz─Ö┼Ťci sk┼éadowych. Ostateczne decyzje cenowe s─ů efektem wielu dzia┼éa┼ä podejmowanych, z uwzgl─Ödnieniem r├│┼╝nych uwarunkowa┼ä, przez o┼Ťrodki decyzyjne wewn─ůtrz przedsi─Öbiorstwa, kt├│re nie zawsze efektywnie ze sob─ů wsp├│┼épracuj─ů. Podstawowym celem pracy jest przedstawienie r├│┼╝nych aspekt├│w procesu marketingowego zarz─ůdzania cenami sk┼éadaj─ůcego si─Ö z decyzji strategicznych i operacyjnych wraz z jego uwarunkowaniami i skutkami. W warstwie teoretycznej celem jest r├│wnie┼╝ uporz─ůdkowanie rozproszonej wiedzy z zakresu podejmowania decyzji cenowych w wybranych obszarach. Cel empiryczny natomiast to identyfikacja i ocena obszar├│w decyzji cenowych na podstawie bada┼ä polskich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15396.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 392. Indeks
Podr─Öcznik stanowi drug─ů cz─Ö┼Ť─ç wyk┼éadu na temat przedsi─Öbiorstwa us┼éugowego, po┼Ťwi─Öcon─ů procesowi zarz─ůdzania. Autorzy prezentuj─ů obecny stan wiedzy na temat zarz─ůdzania w przedsi─Öbiorstwach us┼éugowych, zwracaj─ůc szczeg├│ln─ů uwag─Ö na specyfik─Ö tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny spos├│b uj─Öcia tematu umo┼╝liwia wykorzystanie zawartych w ksi─ů┼╝ce tre┼Ťci do analizy i oceny zjawisk zachodz─ůcych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie us┼éugowym, bez wzgl─Ödu na bran┼╝─Ö. Ksi─ů┼╝ka zawiera bogat─ů bibliografi─Ö i indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6935.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7726.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again