Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(34)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(39)
only on-site
(34)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(15)
Wypo┼╝yczalnie
(25)
Czytelnie
(34)
Author
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Klimczak Bo┼╝ena (1942- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Porter Michael E. (1947- )
(2)
R├│┼╝ycki Mateusz
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David K. H
(1)
Begon Michael
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Borkowska Bo┼╝ena
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brz─Öczek Tomasz
(1)
Bukowski Adam
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Drewnowski Arkadiusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fornalczyk Anna (1947- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(1)
Kawecka-Wyrzykowska El┼╝bieta
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kozakiewicz Anna
(1)
Kozakiewicz Michał
(1)
Krugman Paul R
(1)
Ksi─Ö┼╝yk Marianna
(1)
Kuciaba Emilia
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
K─ůtowski Tomasz (1957- )
(1)
Kłos-Adamkiewicz Zuzanna
(1)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(1)
Mansfield Edwin
(1)
Micha┼éek Jan Jakub (1953- )
(1)
Micha┼éowska-Gorywoda Krystyna (1942- )
(1)
Milewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mortimer Martin
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Siemi─ůtkowski Piotr
(1)
Siwi┼äski W┼éodzimierz (1939- )
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Thompson David J
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wolska Gra┼╝yna
(1)
Za┼éoga El┼╝bieta (1950- )
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Środa Jacek
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Ekolodzy zaw├│d
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
MIKROEKONOMIA
(12)
KONKURENCJA
(6)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
MARKETING
(3)
GOSPODARKA
(2)
Mikroekonomia
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
Biznesplan
(1)
Dost─Öpno┼Ť─ç komunikacyjna
(1)
EKONOMIA
(1)
Ekologia
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
KADRY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MONOPOL
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRAWO HANDLOWE
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Regionalny transport pasa┼╝erski
(1)
Start-up
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TRAKTAT LIZBOŃSKI (2007)
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
Podr─Öcznik
(4)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(2)
MARKETING
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
36 results Filter
Book
In basket
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Temat: KONKURENCJA
Słowo kluczowe: konkurencja
Oto klasyczne dzie┼éo Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiar├│w konkurencyjno┼Ťci tak, ┼╝e wyra┼║niej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy staj─ů si─Ö wschodz─ůcymi gwiazdami swoich sektor├│w, a inne spadaj─ů z rynkowego firmamentu. Tworz─ůc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, u┼╝ywamy narz─Ödzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet je┼Ťli o tym nie wiemy. Pi─Ö─ç si┼é Portera, konkurencyjno┼Ť─ç i ┼éa┼äcuch warto┼Ťci to tylko niekt├│re z poj─Ö─ç, kt├│re Porter zaproponowa┼é, a ┼Ťwiat - zaakceptowa┼é i zastosowa┼é. Czas usystematyzowa─ç t─Ö wiedz─Ö i u┼╝ywa─ç jej bardziej ┼Ťwiadomie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6235.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutk├│w regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajd─ů w niej odpowiedzi na wiele wa┼╝nych pyta┼ä, m.in.: Jak rozwija─ç biznes, aby nie popa┼Ť─ç w konflikt z prawem konkurencji? Jak budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů firmy, aby nie spotka─ç si─Ö z zarzutem nadu┼╝ywania dominuj─ůcej pozycji na rynku? Jakie zapisy porozumie┼ä, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie b─Öd─ů sprzeczne z prawem konkurencji? Jakie warunki musz─ů by─ç spe┼énione, aby po┼╝─ůdana fuzja lub przej─Öcie nie spotka┼éy si─Ö z negatywn─ů opini─ů organu antymonopolowego?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5566.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7021.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 335-341. Indeks.
Kolejna pozycja z ciesz─ůcej si─Ö du┼╝─ů popularno┼Ťci─ů serii Kompendium wiedzy o.... Wielow─ůtkow─ů problematyk─Ö konkurencyjno┼Ťci przedstawiono w spos├│b syntetyczny, prostym i zwi─Öz┼éym j─Özykiem. Wyszukiwanie informacji u┼éatwia alfabetyczny wykaz hase┼é oraz umieszczone na marginesach definicje. Podr─Öcznik-leksykon jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů biznes mi─Ödzynarodowy i gospodarka mi─Ödzynarodowa oraz dla os├│b zainteresowanych kwesti─ů mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci Polski.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8080.XI.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9439.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Porter o konkurencji / Michael E. Porter. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 434 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Temat: KONKURENCJA
Słowo kluczowe: konkurencja ; strategia ; firma
Eseje zawarte w tym zbiorze ┼é─ůcznie nabieraj─ů nowego znaczenia, kolejno wzbogacaj─ůc nasze pogl─ůdy na konkurencj─Ö. Przy ich lekturze poznajemy spos├│b pracy prof. Portera: mo┼╝emy zobaczy─ç, jak kszta┼étuj─ů si─Ö jego teorie, jak z biegiem czasu ulegaj─ů pog┼é─Öbieniu i ewoluuj─ů. W cz─Ö┼Ťci pierwszej Autor zajmuje si─Ö konkurencj─ů i strategi─ů firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora u┼éatwiaj─ů nam zrozumienie istoty konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2410.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3612.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce Innowacje i konkurencyjno┼Ť─ç autor omawia wybrane aspekty proces├│w innowacji, traktowanych jako wynik wsp├│┼épracy s┼éu┼╝b ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniaj─ůcy przedsi─Öbiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje te┼╝ nowe podej┼Ťcie do analizy mechanizm├│w innowacji i postuluje potrzeb─Ö zastosowania nowych zasad modelowania proces├│w innowacyjnych. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla teoretyk├│w i praktyk├│w ekonomii, kadry dydaktycznej wy┼╝szych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz student├│w ekonomii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4590.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 212-226.
Wydawnictwo Naukowe PWN maj─ů zaszczyt zaprezentowa─ç publikacj─Ö, kt├│ra kompleksowo ujmuje tematyk─Ö PASA┼╗ERSKIEGO TRANSPORTU REGIONALNEGO. Istotno┼Ť─ç tego obszaru tematycznego wynika m.in. ze skutk├│w liberalizacji rynku us┼éug transportowych i deregulacji (g┼é├│wnie regionalizacji transportu pasa┼╝erskiego wraz z usamorz─ůdowieniem kolei) wynikaj─ůce z tego faktu liczne problemy dotycz─ů sfery regulacyjnej i realnej transportu ÔÇô organizacji, nadzoru, finansowania, kszta┼étowania oferty us┼éugowej itd. W ksi─ů┼╝ce tej Czytelnik znajdzie zagadnienia zwi─ůzane m.in. z: - aspektami organizacyjno-prawnymi funkcjonowania transportu regionalnego, - dost─Öpno┼Ťci─ů transportow─ů, - systemem pasa┼╝erskiego transportu regionalnego w Polsce (w uj─Öciu ga┼é─Öziowym), - systemem pasa┼╝erskiego transportu regionalnego za granic─ů itd.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20884.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsi─Öbiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawy zarz─ůdzania strategicznego oraz wiele metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzi─Öki temu mened┼╝erowie mog─ů opracowa─ç profesjonaln─ů i ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö strategiczn─ů, a tak┼╝e zbudowa─ç plan strategiczny dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawi┼éa zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝k─Ö wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady zastosowania omawianych metod w praktyce, a tak┼╝e ─çwiczenia ucz─ůce ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Konkurencja i współpraca międzynarodowa / Jan W. Bossak. - Warszawa : Difin, cop. 2013. - 319 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 309-316.
Autor adresuje ksi─ů┼╝k─Ö do Czytelnik├│w pragn─ůcych lepiej zrozumie─ç procesy rozwoju gospodarczego we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest odkrywanie na nowo w warunkach globalizacji, liberalizacji, innowacji sensu i znaczenia konkurencji i wsp├│┼épracy mi─Ödzynarodowej. G┼é├│wn─ů tez─ů ksi─ů┼╝ki jest stwierdzenie, ┼╝e w warunkach globalizacji i liberalizacji tylko kraje otwarte, dbaj─ůce o rozw├│j kapita┼éu ludzkiego i traktuj─ůce przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç, wolno┼Ť─ç wyboru, konkurencj─Ö i innowacyjno┼Ť─ç spo┼éecze┼ästwa jako dobro publiczne tworz─ů trwa┼é─ů podstaw─Ö konkurencyjnej gospodarki zdolnej sprosta─ç wyzwaniom i wykorzysta─ç mo┼╝liwo┼Ťci, jakie oferuje wsp├│┼épraca mi─Ödzynarodowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14633.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
ÔÇ×Sprzeda┼╝, marketing, biznes. Regu┼éy i realiaÔÇŁ to pozycja obowi─ůzkowa dla os├│b zwi─ůzanych z szeroko poj─Ötym handlem. Pocz─ůtkuj─ůcym przedsi─Öbiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzeda┼╝y i pomo┼╝e zbudowa─ç swoj─ů koncepcj─Ö biznesu, za┼Ť czynnym handlowcom pozwoli uporz─ůdkowa─ç wiedz─Ö i sk┼éoni do przemy┼Ťle┼ä i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzeda┼╝owych. Autor ┼é─ůczy dyscyplin─Ö wywodu naukowego z lekko┼Ťci─ů pi├│ra i erudycj─ů, a jako do┼Ťwiadczony przedsi─Öbiorca urozmaica tekst ksi─ů┼╝ki licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia i relacjami z osobistych do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia instrumenty oraz procedury zwi─ůzane z koncentrowaniem si─Ö na d┼éugofalowych celach przedsi─Öbiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przyk┼éady mog─ů s┼éu┼╝y─ç budowaniu w┼éasnej, unikatowej strategii marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Prezentowana w ksi─ů┼╝ce wiedza u┼éatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przek┼éadaj─ůcych si─Ö na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozwa┼╝ana i odwo┼éuj─ů si─Ö do najnowszych trend├│w w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarz─ůdzanie kategoriami produkt├│w, Internet, marketing globalny, marketing bezpo┼Ťredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podej┼Ťcie do tworzenia i wdra┼╝ania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Je┼╝eli planujesz ubiega─ç si─Ö o fundusze na za┼éo┼╝enie lub rozw├│j startupu lub firmy, jednym z niezb─Ödnych dokument├│w, od kt├│rego wiele zale┼╝y, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie b─Öd─ů mia┼éy kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsi─Öwzi─Öcia. Je┼╝eli chcesz zwi─Ökszy─ç swoje szanse na pozyskanie ┼Ťrodk├│w, trzymasz w r─Ökach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przyst─ůpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj si─Ö z cennymi informacjami zawartymi w tej ksi─ů┼╝ce. Dowiedz si─Ö, w jakim celu tworzy si─Ö biznesplan i jak si─Ö do tego najlepiej przygotowa─ç. Naucz si─Ö prezentowa─ç informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencja┼é wykresu ÔÇ×s┼éo┼äce i chmuryÔÇŁ i zobacz, jak przewidywa─ç potencjalne zagro┼╝enia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Grzegorz Kulesza, Mateusz Różycki, Gabor Chodkowski-Gyurics. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2020. - XXXVII, [1], 1071 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Tytuł oryginału: Microeconomics.
Indeks.
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podr─Öcznik├│w z zakresu mikroekonomii zar├│wno na polskich, jak i ┼Ťwiatowych uczelniach. G┼é├│wny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych zosta┼é uzupe┼éniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narz─Ödzia dydaktyczne, kt├│re wzbogacaj─ů proces wyk┼éadu i przybli┼╝aj─ů z┼éo┼╝one zagadnienia, a jednocze┼Ťnie uatrakcyjniaj─ů przekazywan─ů tre┼Ť─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18280.VIII.2 [Magazyn 1], P.18279.VIII.2 [Magazyn 1], P.18278.VIII.2 [Magazyn 1], P.18236.VIII.2 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20290.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20289.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Mikroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Grzegorz Kulesza, Mateusz Różycki, Gabor Chodkowski-Gyurics. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020 r., (wyd. II). - Warszawa : PWN, 2020. - XXXVII, [1], 1071 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Tytuł oryginału: Microeconomics.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Indeks.
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podr─Öcznik├│w z zakresu mikroekonomii zar├│wno na polskich, jak i ┼Ťwiatowych uczelniach. G┼é├│wny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych zosta┼é uzupe┼éniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narz─Ödzia dydaktyczne, kt├│re wzbogacaj─ů proces wyk┼éadu i przybli┼╝aj─ů z┼éo┼╝one zagadnienia, a jednocze┼Ťnie uatrakcyjniaj─ů przekazywan─ů tre┼Ť─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.84.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zw┼éaszcza studi├│w niestacjonarnych - odnios┼éem wra┼╝enie, ┼╝e odczuwaj─ů oni brak pozycji, kt├│rej nie musz─ů studiowa─ç "od pocz─ůtku do ko┼äca", w kt├│rej wzgl─Ödnie szybko znale┼║─ç mog─ů wyja┼Ťnienie konkretnego tematu i informacje o ┼║r├│d┼éach umo┼╝liwiaj─ůcych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gn─Öbi─ůce" ich pytanie. Pracuj─ůcy ju┼╝ studenci maj─ů bowiem najcz─Ö┼Ťciej w┼éasne obserwacje i do┼Ťwiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuj─ů wi─Öc wyja┼Ťnie┼ä uzupe┼éniaj─ůcych ich zasoby wiedzy, dotycz─ůcych tych zagadnie┼ä, poj─Ö─ç czy instrument├│w, kt├│re nie s─ů im znane, lub co do kt├│rych maj─ů w─ůtpliwo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Magazyn 1
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15201
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285.IX.16 [Czytelnia C], 12284.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjno┼Ť─ç mi─Ökka to jedna z dr├│g do osi─ůgni─Öcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjno┼Ťci, aby mog┼éy by─ç efektywne i skuteczne, musz─ů by─ç rozwijane i kszta┼étowane w d┼éu┼╝szym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsi─Öbiorstw. Ka┼╝dy czynnik konkurencyjno┼Ťci poci─ůga za sob─ů okre┼Ťlone zmiany. ksi─ů┼╝ce przedstawiono problem konkurencyjno┼Ťci mi─Ökkiej przedsi─Öbiorstw. Autor om├│wi┼é w┼éasn─ů koncepcj─Ö czterech podstawowych uk┼éad├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e w┼éasny model konkurencyjno┼Ťci mi─Ökkiej przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14975.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö o systemie instytucjonalnym i mechanizmach funkcjonowania Unii Europejskiej po przyj─Öciu Traktatu z Lizbony. Autorzy przedstawili: genez─Ö i rozw├│j integracji w Europie, charakter prawny, zasady dzia┼éania i cz┼éonkostwo w UE, prawo UE i jej system instytucjonalny, zasady obowi─ůzuj─ůce w stosunkach zewn─Ötrznych UE, sposoby finansowania UE, swobody rynku wewn─Ötrznego UE, Wsp├│ln─ů Polityk─Ö Handlow─ů oraz Wsp├│ln─ů Polityk─Ö Roln─ů, polityk─Ö sp├│jno┼Ťci, wsp├│lne regu┼éy konferencji, Uni─Ö Gospodarcz─ů i Walutow─ů UE. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w ekonomii, zarz─ůdzania, stosunk├│w mi─Ödzynarodowych, europeistyki, mi─Ödzynarodowych stosunk├│w gospodarczych, politologii, dziennikarstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11920.XII.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13097.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Prawo handlowe / Andrzej Kidyba. - Wyd. 3 zm. i uaktualnione. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2002. - XXVIII, 818 s. ; 23 cm.
Indeks rzeczowy
W 3 wydaniu om├│wione zosta┼éy wszystkie podmioty, kt├│re w przepisach ustawy o Krajowym Rejestrze S─ůdowym s─ů uznawane za przedsi─Öbiorc├│w, oraz najwa┼╝niejsze akty prawne, reguluj─ůce problematyk─Ö prawa handlowego. Uwzgl─Ödniono nie tylko nowe akty prawne: Kodeks sp├│┼éek handlowych, Prawo dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, ustaw─Ö o Krajowym Rejestrze S─ůdowym, o terminie zap┼éaty w obrocie gospodarczym, o podpisie elektronicznym, ale r├│wnie┼╝ najnowsze zmiany innych ustaw (m.in. ustawy o rzemio┼Ťle, o jednostkach badawczo-rozwojowych). Publikcja ta jest przeznaczona przede wszystkim dla student├│w prawa i administracji. Jednak┼╝e ze wzgl─Ödu na om├│wiony zakres zmian w przepisach prawa, mog─ů korzysta─ç z niej r├│wnie┼╝ Ci, kt├│rzy uko┼äczyli studia i potrzebuj─ů niezb─Ödnych informacji o zmieniaj─ůcym si─Ö stanie prawnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1332.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-183.
"Problematyka prawnych aspekt├│w budowy sieci kooperacyjnych przedsi─Öbiorstw koncentruje si─Ö na kluczowych, z punktu widzenia rozwoju gospodarczego, zagadnieniach, dotycz─ůcych zewn─Ötrznych innowacji organizacyjnych, takich jak budowa sieci kooperacyjnych. Punktem wyj┼Ťcia podejmowanych rozwa┼╝a┼ä jest za┼éo┼╝enie, ┼╝e wsp├│┼écze┼Ťnie w┼éa┼Ťnie poprzez budowanie r├│┼╝norodnych powi─ůza┼ä mi─Ödzy przedsi─Öbiorstwami, nast─Öpuje podniesienie aktywno┼Ťci i skuteczno┼Ťci, a tak┼╝e zwi─Ökszenie konkurencyjno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13525.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again