Form of Work
E-booki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Author
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Marketing
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
E-book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again