Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
DeCenzo David A
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Szostek Dawid (1983- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
KADRY
(2)
ORGANIZACJE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przywództwo
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
zespół pracowniczy
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
komunikacja interpersonalna
(3)
motywowanie pracowników
(3)
przywództwo
(3)
zarządzanie
(3)
kultura organizacyjna
(2)
planowanie
(2)
struktura organizacyjna
(2)
zachowania organizacyjne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
analiza SWOT
(1)
bezrobocie
(1)
działalność operacyjna
(1)
etyka pracy
(1)
kadry
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
konflikt
(1)
kontrola
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kultura organizacji
(1)
organizacja
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
praca
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownik
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
relacje międzyludzkie
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
stres
(1)
system komunikacji
(1)
technika informacyjna
(1)
współpraca
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zachowanie kontrproduktywne
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie karierą
(1)
zarządzanie przez cele
(1)
zaufanie organizacyjne
(1)
zespół wirtualny
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Współczesna polityka personalna rozporządza wieloma instrumentami praktycznymi o różnym przeznaczeniu, warunkach wdrożenia, efektywności, skutkach społecznych. Niektóre z nich są wszechstronnie opracowane teoretycznie, zweryfikowane przez praktykę, popularne, a nawet modne (marketing personalny, procedury outplacementu, wynagrodzenia pakietowe itp.). Inne są niesłusznie zaniedbane, rzadko dostrzegane przez osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi, mimo istotnych walorów, a zwłaszcza dużej przydatności i skuteczności w praktyce. Szczegółowy opis takich właśnie instrumentów polityki personalnej stanowi treść niniejszej publikacji. Autorzy, wybitni specjaliści ze Szkoły Głównej Handlowej, kolejno przedstawiają organizację procesów personalnych w firmie, instrumenty społeczno-zawodowej adaptacji pracowników i planowania ich sukcesji w firmie, zasady budowy zespołów pracowniczych, motywatory pozapłacowe, rolę partycypacji, główne aspekty restrukturyzacji zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2320 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2319.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2785.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Liczne organizacje decydują się na zmianę tradycyjnych form pracy zespołowej na zespoły wirtualne. Książka, poza prezentacją procesu komunikacji w zespołach wirtualnych, stara się udzielić odpowiedzi na pytanie: jak projektować system komunikacji zespołu wirtualnego, aby osiągnąć wysoką skuteczność jego działania. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespołach wirtualnych, będące wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespołach oraz prowadzonych wywiadów z kierownikami zespołów, jak również badań ankietowych zrealizowanych wśród członków tych zespołów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13818.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 313-344.
„[…] [B]ardzo wysoko oceniam monografię dr. Dawida Szostka. Po pierwsze, zwraca ona uwagę na bardzo istotne zagadnienie w zachowaniach organizacyjnych, które dotychczas było w zasadzie pomijane przez badaczy. Opracowania, których tematyką była jakość relacji międzyludzkich w zespołach pracowniczych, należą bowiem do rzadkości, a temat traktują raczej pobieżnie. Po drugie, w monografii zaprezentowana jest autorska konceptualizacja jakości relacji, oparta częściowo na dorobku teoretycznym, a częściowo na przeprowadzonych badaniach jakościowych. Po trzecie, dokonana jest operacjonalizacja konstruktu jakości relacji międzyludzkich w zespołach pracowniczych. Jest ona kompleksowa, wieloetapowa i rzetelnie przeprowadzona. Jej wynikiem jest skala pomiarowa, która wzbogaca nauki o zarządzaniu, a także jest przydanym narzędziem dla praktyków biznesu. Po czwarte wreszcie, autor przedstawia interesujące wyniki rzetelnie przeprowadzonych badań w zakresie wpływu jakości relacji międzyludzkich w zespołach pracowniczych na kontrproduktywne zachowania organizacyjne. Wzbogacają one dorobek nauk o zarządzaniu, w szczególności w zakresie zachowań organizacyjnych, a także są podstawą do wykorzystania ich w praktyce działalności gospodarczej”. Z recenzji wydawniczej dr. hab. Przemysława Zbierowskiego, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23293.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23292.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku zostały przedstawione zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz metody przewidywania i kontrolowania tych zachowań. Autorka omówiła: istotę zachowań organizacyjnych, indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, współpracę w grupie, zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie się w organizacji, efektywność organizacji a przeprowadzanie zmian, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13865 [Magazyn 1], P.13864 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 468)
Bibliogr. s. 357-367.
Książka ta ukazuje złożone problemy zachowań ludzi w sytuacjach społecznych ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ludzi w organizacji. Można w niej znaleźć informacje o indywidualnych różnicach w zakresie osobowości, cech temperamentalnych, inteligencji, zdolności, o sposobach motywowania ludzi do pracy oraz funkcjonowaniu zespołów w organizacji, ich roli w osiąganiu celów osobistych, jak i przydatnych dla organizacji, a także konfliktach w środowisku pracy. Przedstawia rolę kierownika w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi i skuteczność różnych stylów kierowania. Treści w niej zawarte pozwolą zrozumieć wiele mechanizmów zachodzących w środowisku pracy i przyczynić się do wzbogacenia kultury organizacyjnej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12300.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13436.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12736.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy podręcznika szczegółowo rozważają wyzwania stojące przed kierownikami w XXI w., wykazując się przy tym zwięzłym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiejętnością doboru odpowiednich przykładów i rysunków ożywiających prezentowane koncepcje. Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema mpodułami zawierającymi zarówno opis rozwoju teorii zarządzania i popularnych technik ilościowych wykorzystywanych dziś w działalności gospodarczej, jak i informacje dotyczące karier kerowniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1860.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej