Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Bakalarz Dariusz
(1)
Havel Václav (1936-2011)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Laszlo Christopher
(1)
Leonard Dick (1930- )
(1)
Quain Bill
(1)
Rogalińska Agnieszka (tłumacz)
(1)
Sedláček Tomáš (1977- )
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Ekonomia
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Konsumenci
(1)
Psychologia
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Genre/Form
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
Europejski Bank Inwestycyjny
(1)
Parlament Europejski
(1)
Rada Europejska
(1)
Trybunał Obrachunkowy
(1)
Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Unia Europejska
(1)
e-commerce
(1)
ekonomia
(1)
filozofia
(1)
historia
(1)
konsument
(1)
psychologia
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Tytuł oryginału: The sustainable company. Na stronie przedtytułowej: Wydanie książki było możliwe dzięki wsparciu i we współpracy z BRE Bankiem SA.
Bibliografia na stronach 241-242. Indeks.
Szybkie zyski to wciąż priorytet dla wielu firm z listy Fortune 500. Są jednak również firmy, które rozumieją, że podstawowym elementem skutecznej strategii biznesowej jest odpowiedzialność społeczna i ekologiczna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23765.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przewodnik po Unii Europejskiej / Dick Leonard. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Studio EMKA, 2003. - 386, [1] s. : rys., tab. ; 22 cm.
(The Economist)
Unii Europejskiej poświęcono wiele znakomitych tytułów. Większość z nich była jednak adresowana do specjalistów lub koncentrowała się na niektórych aspektach tej organizacji. Cel naszej książki jest inny. Powstała ona z myślę o inteligentnym człowieku, który chce poznać m.in. ważne fakty dotyczące UE, szczególnie zaś adresowana jest do młodzieży, która dorosłe życie spędzi w Polsce - państwie cłonkowskim Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3997.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia na stronach 339-352. Indeks.
Czy da się opowiedzieć historię myśli ekonomicznej poprzez książkę, która przebija sprzedażą Kod da Vinci i Harry’ego Pottera, a później zrobić z tego sztukę teatralną? Tomáš Sedláček udowadnia, że tak.W fascynującej książce „Ekonomia dobra i zła”, która przebojem podbiła czeski i słowacki rynek wydawniczy autor prowadzi czytelnika od eposu o Gilgameszu do myśli, które współcześnie napędzają światowe rynki. W jasny i przystępny sposób, a jednocześnie erudycyjny i angażujący czytelnika tłumaczy najważniejsze zjawiska światowej ekonomii i stawia tezę: wszystko sprowadza się do ludzkich motywacji, do ekonomii dobra i zła. Książka została wydana przez Oxford University Press, a swoje wydania przygotowują również wydawnictwa m.in. w Chinach, Niemczech i Rosji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.156.VIII.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Form of Work
Subject
Książka ta to vademecum szybkiego i skutecznego, a także atrakcyjnego i nienudnego uczenia się. Autor prezentuje całą paletę technik edukacyjnych, udziela szczegółowych wskazówek jak ćwiczyć pamięć, jakie zastosować chwyty mnemotechniczne, jakimi metodami uczyć się języków obcych, jak posługiwać się zdobyczami techniki. Zawiera praktyczna ćwiczenia i trafne wskazówki, dzięki którym uczeń może przyswajać sobie wiedzę szybko i skutecznie, ucząc się jednocześnie myślenia kreatywnego i umiejętnego zarządzania czasem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3865 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2720.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again