Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Basiuk Tomasz
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kübler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(1)
Luecke Richard
(1)
Lyons Carl
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Piskorska Agata
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
NEGOCJACJE
(2)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Cierpienie
(1)
KONKURENCJA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Postawa wobec śmierci
(1)
Postawy
(1)
Zarządzanie
(1)
Śmierć
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(1)
Podręczniki
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(2)
negocjacje
(2)
analiza SWOT
(1)
biznes
(1)
konkurencja
(1)
menedżer
(1)
planowanie strategiczne
(1)
porozumiewanie się
(1)
psychologia
(1)
strategia
(1)
zarządzanie
(1)
śmierć
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Indeks.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18697.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum)
Bibliografia strony 254-264.
Nasze społeczeństwo wypiera istnienie śmierci. Jednak śmierć jest nieunikniona i musimy zmierzyć się z pytaniem, jak sobie z nią radzić. Akceptacja własnej skończoności pomaga odkryć prawdziwy sens życia. Dlaczego śmierć jest dla nas tematem tabu? Gdzie leżą źródła naszych obaw? W jaki sposób wyrażamy naszą żałobę? Jak możemy zaakceptować śmierć bliskiej osoby, a jak przygotować się na własną śmierć? Czerpiąc z wiedzy o postawach wobec śmierci i umierania zarówno w naszej, jak i w innych kulturach, Elizabeth Kübler-Ross dostarcza nam wielu pouczających odpowiedzi na te i inne pytania. Przedstawia szerokie spektrum punktów widzenia, włączając poglądy duchownych, lekarzy, pielęgniarek, socjologów oraz osobiste rozliczenia z doświadczeniami osób zbliżających się do śmierci i pogrążonych w żałobie. Autorka przekonuje, że akceptacja śmierci jako części ludzkiego rozwoju dostarcza klucza do sensu ludzkiej egzystencji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17789.II.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19128.II.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19127.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie - na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi - od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiejętność negocjowania jest niezbędna w każdej niemal sytuacji - w życiu i w działalności zawodowej. Negocjacje to seria manewrów, które wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzić do rozwiązania satysfakcjonującego obie strony, uwzględniającego ich uzasadnione interesy - do rozwiązania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to książka pobudzająca do myślenia, inspirujący przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Autor sprawnie i z gracją wprowadzi Cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed Tobą potężne narzędzia negocjatora posługując się historią spraw klientów, których reprezentował.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6235.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again