Sorting
Source
Books
(107)
Form of Work
Książki
(102)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Status
available
(99)
only on-site
(87)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(49)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(50)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(87)
Author
Fast Larysa
(10)
Zwolińska Magdalena
(10)
Jaworski Władysław Leopold (1929- )
(8)
Pawlak Zbigniew
(7)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Eaton David
(2)
Füchsel Halina
(2)
Golinowska Stanisława
(2)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(2)
Otto Barbara
(2)
Otto Marcin (filolog)
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Adamczyk Artur
(1)
Akram Saleem
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Bogusławska Joanna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buhlmann Rosemarie
(1)
Chmielewski Piotr (1945- )
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drummer Agnieszka
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Fearns Anneliese
(1)
Filar Ewa
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaspardo Nello
(1)
Gołębiewski Dariusz
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(1)
Handschke Jerzy (1948- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kotapski Roman
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kubiński Piotr (prawo)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Ludwichowska Katarzyna
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Lâǔčuk Vol'ga
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małek Aleksandra
(1)
Mietlińska Anna
(1)
Minasowicz Andrzej
(1)
Mioduszewska Agata
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Noga Adam
(1)
Obodyński Daniel
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Olszański Leszek
(1)
Panfil Marek
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Peace Sarah
(1)
Pikos Anna Marta
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Sajkiewicz Łukasz
(1)
Sancewicz-Kliś Anna
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sitek Bronisław
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Srokowski Łukasz
(1)
Stefańska Elwira
(1)
Stockes Eric
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szadyko Stanisław
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Year
2020 - 2025
(8)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(15)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(107)
Language
Polish
(98)
Russian
(7)
English
(6)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Bankierzy
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Pracownicy banków
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(17)
KADRY
(13)
JĘZYK ROSYJSKI
(9)
BANKI
(8)
NAUKI EKONOMICZNE
(8)
ZARZĄDZANIE
(6)
BUDOWNICTWO
(5)
Język angielski
(4)
RYZYKO UBEZPIECZENIOWE
(4)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
Język rosyjski
(3)
MARKETING
(3)
NEGOCJACJE
(3)
BIUROWOŚĆ
(2)
Banki
(2)
INTERNET
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język środowiskowy
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
Ryzyko bankowe
(2)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(2)
Terminologia
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biznesplan
(1)
Business English
(1)
CYBERKULTURA
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
FINANSE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FinTech
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJONALIZM
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencja
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór finansowy
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODSZKODOWANIE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OUTSOURCING
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PAŃSTWO
(1)
PRAWO
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Platforma internetowa
(1)
Politycy
(1)
Polityka
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Polityka pieniężna
(1)
Praca
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Publicystyka
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
REASEKURACJA
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słownictwo
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(1)
Subject: place
POLSKA
(3)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(16)
Podręcznik
(16)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(5)
PORADNIKI
(5)
Poradniki
(3)
Korespondencja handlowa
(2)
Opracowanie
(2)
Tablice i wzory
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Listy angielskie
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
Poradnik
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Językoznawstwo
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(14)
przedsiębiorstwo
(9)
marketing
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
system bankowy
(7)
banki
(6)
ryzyko bankowe
(6)
bankowość
(5)
język rosyjski
(5)
operacje bankowe
(5)
organizacja
(5)
polityka pieniężna
(5)
ubezpieczenie
(5)
wynagrodzenie
(5)
Polska
(4)
biznesplan
(4)
ocena pracowników
(4)
English language
(3)
Internet
(3)
bank komercyjny
(3)
biznes
(3)
budownictwo
(3)
kadry
(3)
konkurencyjność
(3)
korespondencja biznesowa
(3)
negocjacje
(3)
przywództwo
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
terminologia
(3)
vocabulary
(3)
wartościowanie pracy
(3)
zarządzanie ryzykiem
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
Bank Centralny
(2)
English
(2)
Unia Europejska
(2)
bezpieczeństwo energetyczne
(2)
finanse
(2)
gospodarka cyfrowa
(2)
informacja personalna
(2)
instrumenty pochodne
(2)
język angielski
(2)
klient
(2)
konsument
(2)
korespondencja handlowa
(2)
media elektroniczne
(2)
motywowanie pracowników
(2)
news
(2)
obieg dokumentów
(2)
obsługa klienta
(2)
otoczenie organizacji
(2)
państwo
(2)
poziom zaawansowany
(2)
praca biurowa
(2)
prasa
(2)
prawo
(2)
public relations
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rynek
(2)
ryzyko
(2)
ryzyko ubezpieczeniowe
(2)
sekretariat
(2)
strategia marketingowa
(2)
wizerunek firmy
(2)
world
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zwolnienia pracowników
(2)
Facebook
(1)
FinTech
(1)
Grupa Wyszehradzka
(1)
Twitter
(1)
Web 2.0
(1)
Wspólnota Niepodległych Państw
(1)
administracja publiczna
(1)
agroturystyka
(1)
analiza otoczenia
(1)
analiza strategiczna
(1)
asystentka
(1)
audyt ubezpieczeniowy
(1)
badania marketingowe
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bankowość komercyjna
(1)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
bhp
(1)
blog
(1)
broker ubezpieczeniowy
(1)
budowlany proces inwestycyjny
(1)
budżet
(1)
business
(1)
business English
(1)
captive
(1)
celebrations
(1)
commodity markrets
(1)
computer viruses
(1)
content marketing
(1)
contract
(1)
controlling
(1)
crime
(1)
107 results Filter
Book
In basket
Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wyd. 2, zaktual i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2011. - 323 s. : il. ; 24 cm.
Na s. 4. okł.: Zarządzanie biurem.
Bibliogr. s. 323.
Podręcznik stanowi aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku. Wydanie uwzględnia aspekty technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u ważne w pracy biurowej. Autorka omawia następujące zagadnienia: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, korespondencję handlową, organizację zebrań, konferencji i spotkań, specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13190 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W obrębie wydania dodruk w roku 2022.
Informacja o zaktualizowaniu wydania ze wstępu.
Bibliografia na stronach 357-360.
W tym nowym wydaniu od lat powszechnie wykorzystywanego podręcznika wprowadzono aktualne tematy, a pozostałe ujęto w sposób odpowiadający dzisiejszym realiom. Uwzględniono zjawiska i tendencje występujące w skali europejskiej i światowej, omówiono nowoczesne technologie i procedury zastępujące tradycyjne operacje bankowe, wskazano nowe rodzaje transakcji bankowych i nowe rodzaje ryzyka, które pojawiły się w działalności banków w ostatnich latach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18832.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23667.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23666.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 361-372. Indeks.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę do rozwiązania realnych problemów związanych z zarządzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18732.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22947.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22946.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(English for Special Purposes)
Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń i zadań leksykalnych dla początkujących i średnio zaawansowanych. Przeznaczony jest dla tych, którzy pragną usystematyzować, utrwalić i powtórzyć słownictwo angielskie z zakresu języka mediów. Repetytorium powstało z myślą o studentach dziennikarstwa, nauk politycznych, stosunków międzynarodowych czy europeistyki. Lexical Compendium składa się z 12 rozdziałów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18067 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19805.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19804.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 209-229. Indeks.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22481.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm. Po pierwsze, trzeba zrozumieć, co i w jaki sposób w otoczeniu organizacji naprawdę się zmienia. Po drugie, trzeba umieć nazwać kluczowe wyzwania, przed którymi te zmiany postawią firmę. Po trzecie, trzeba umieć zaadresować te wyzwania. I nie ma w tym procesie ani specjalnej magii ani tajemnicy. Jest za to skumulowana wiedza teoretyczna i wypracowana praktyka, która podpowiada, jak to dobrze robić. Najnowsza książka profesora Obłoja to znakomity przewodnik strategii na trudne czasy w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22483.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22482.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-247.
Książka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwałego rozwoju w strategię przedsiębiorstwa prowadzące do kreacji dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Autor wskazuje również na wieloaspektowość i złozoność wzajemnych relacji między wdrożeniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa a możliwymi do osiągnięcia przewagami konkurencyjnymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problematyka opracowań determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 291-320.
Autor wykorzystuje dorobek teoretyczny i praktyczny z zakresu prawa i ekonomii, interdyscyplinarnej analizy prawa, orzecznictwa i praktyki compliance oraz innowacji regulacyjnych w wiodących technologicznie krajach świata. Głównym przedmiotem badań są ekosystemy platform cyfrowych. Nacisk kładziony jest również na ocenę skutków regulacji, eksperymenty (takie jak piaskownice regulacyjne lub huby technologiczne) często poprzedzające głębsze reformy regulacyjne, a także w szczególności na regulacje dotyczące konkurencji. Autor omawia również podejmowane próby regulacji Big Techów. Inne ważne wątki to operacyjna odporność cyfrowa sektora finansowego, rynek kryptoaktywów opartych na technologii blockchain oraz systemy płatności (pakiet regulacji finansów cyfrowych), a także zarządzanie datafikacją (regulacja dostępu do danych w kontekście ochrony prywatności). Książka nawiązuje do poprzednich publikacji autora dotyczących FinTechów, technologii blockchain, zarządzania przez algorytmy oraz gospodarki współdzielenia i platform cyfrowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22971.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 211-216.
English in Speeches and Presentations. A Practical Guide is aimed at anyone seeking to improve their public speaking and presentation skills in English. It will also be of interest to those who are simply interested in public speaking and wish to brush up on their English. The collection of useful tools, techniques, interesting facts, and tips, combined with guidance on the language and content, will help you develop your public speaking and presentation skills and understand the mechanisms of audience management, influence, interpersonal communication, and persuasion.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22523.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22522.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość : podręcznik akademicki / praca pod red. Władysława L. Jaworskiego i Zofii Zawadzkiej. - Wyd. 2 zaktual. i rozszerz. - Warszawa : "Poltext", 2001. - 908 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 879-883. Indeks.
Podręcznik przedstawia całokształt problemów związanych z funkcjonowaniem współczesnych banków. W części 1 omówiono system bankowy i jego relacje z otoczeniem - pojęcie systemu bankowego, politykę pieniężną banku centralnego, nadzór bankowy i system gwarantowania depozytów oraz funkcjonowanie rynków finansowych. W części 2 omówiono operacje bankowe - tradycyjne oraz charakterystyczne dla banków inwestycyjnych i hipotecznych. Część 3 obejmuje zagadnienia organizacji i zarządzania bankiem komercyjnym (strategia i planowanie działalności, znaczenie funduszy własnych, controlling, marketing, kontrola wewnętrzna oraz analiza i ocena funkcjonowania banku). Część 4 prezentuje tematykę zarządzania ryzykiem, w tym indywidualne ryzyko kredytowe, ryzyko portfela kredytowego, ryzyko płynności, ryzyko stopy procentowej i ryzyko walutowe oraz modelowanie portfela papierów wartościowych i instrumenty pochodne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12688 [Magazyn 1], P.12687 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13733.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawcą.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14557 [Magazyn 1], P.14559 [Magazyn 1], P.14604 [Magazyn 1], P.14597 [Magazyn 1], P.14558 [Magazyn 1], P.14603 [Magazyn 1], P.14563 [Magazyn 1], P.14593 [Magazyn 1], P.14595 [Magazyn 1], P.14564 [Magazyn 1], P.14531 [Magazyn 1], P.14574 [Magazyn 1], P.14555 [Magazyn 1], P.14576 [Magazyn 1], P.14533 [Magazyn 1], P.14594 [Magazyn 1], P.14552 [Magazyn 1], P.14542 [Magazyn 1], P.14572 [Magazyn 1], P.14592 [Magazyn 1], P.14598 [Magazyn 1], P.14535 [Magazyn 1], P.14554 [Magazyn 1], P.14590 [Magazyn 1], P.14585 [Magazyn 1], P.14583 [Magazyn 1], P.14532 [Magazyn 1], P.14538 [Magazyn 1], P.14565 [Magazyn 1], P.14560 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1], P.14588 [Magazyn 1], P.14600 [Magazyn 1], P.14579 [Magazyn 1], P.14539 [Magazyn 1], P.14537 [Magazyn 1], P.14570 [Magazyn 1], P.14580 [Magazyn 1], P.14581 [Magazyn 1], P.14549 [Magazyn 1], P.14536 [Magazyn 1], P.14575 [Magazyn 1], P.14566 [Magazyn 1], P.14548 [Magazyn 1], P.14571 [Magazyn 1], P.14547 [Magazyn 1], P.14584 [Magazyn 1], P.14568 [Magazyn 1], P.14541 [Magazyn 1], P.14544 [Magazyn 1], P.14553 [Magazyn 1], P.14567 [Magazyn 1], P.14569 [Magazyn 1], P.14599 [Magazyn 1], P.14540 [Magazyn 1], P.14556 [Magazyn 1], P.14596 [Magazyn 1], P.14561 [Magazyn 1], P.14551 [Magazyn 1], P.14602 [Magazyn 1], P.14582 [Magazyn 1], P.14543 [Magazyn 1], P.14578 [Magazyn 1], P.14546 [Magazyn 1], P.14545 [Magazyn 1], P.14591 [Magazyn 1], P.14562 [Magazyn 1], P.14573 [Magazyn 1], P.14586 [Magazyn 1], P.14589 [Magazyn 1], P.14534 [Magazyn 1], P.14587 [Magazyn 1], P.14601 [Magazyn 1], P.14550 [Magazyn 1], P.14577 [Magazyn 1] (75 egz.)
Book
In basket
Poradnik gramatyczny współczesnego języka rosyjskiego / Stanisław Szadyko. - Wyd. 2 (w nowej szacie graf.). - Warszawa : "Poltext", 2011. - 244 s. ; 24 cm.
Form of Work
Subject
Genre/Form
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 12049.XXII.6 [Magazyn 1], P.11085.XXII.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 215-222.
Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwiązać praktyczne problemy firmy i dokonać gruntownej zmiany organizacji oraz stworzyć warunki do uczenia się organizacji. Od połowy lat 90. XX wieku metoda Action Research przeżywa prawdziwy boom w zachodniej praktyce konsultingu dzięki dostrzeżeniu wielu możliwości jej wykorzystania, szczególnie przy rozwiązywaniu problemów organizacyjnych i branżowych. Pomimo to metoda ta ma nadal relatywnie małe zastosowanie w polskiej praktyce, a badania Action Research w zarządzaniu są rzadko spotykane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11100.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12063.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 515-526. Indeks.
Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system zarządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalnianie i system informacji personalnej. Książka powstała na bazie studiów oraz doświadczeń dydaktycznych i doradczych autora. Jej zaletą jest prezentacja problematyki zasobów ludzkich i zarządzania nimi w kontekście obowiązujących w Polsce uregulowań prawnych oraz rynku pracy. Ważny atut stanowi także praktyczne ujęcie - systemy, procesy, procedury i narzędzia rozpatrywane są pod kątem ich użyteczności w rzeczywistych warunkach firm o różnej wielkości i charakterze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12002 [Magazyn 1], P.11630.IX.4 [Magazyn 1], P.11999 [Magazyn 1], P.12000 [Magazyn 1], P.12001 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11629.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12837.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 206-208.
Książka poświęcona jest nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11265.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12362.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować te pracę jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę jak przygotować konferencję prasową na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać jak posługiwać się językiem ciała a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4432.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2777.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again