Sorting
Source
Books
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(2)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dąbrowski Marek A. (1973- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Mesjasz Lidia
(1)
Montiel Peter J
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Stanek Piotr (1978- )
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Wajda-Lichy Marta
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
INNOWACJE
(1)
KADRY
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
przywództwo
(2)
Facebook
(1)
MySpace
(1)
biznes
(1)
dobór pracowników
(1)
efektywność pracowników
(1)
gospodarka otwarta
(1)
innowacyjność
(1)
kariera zawodowa
(1)
kobiety
(1)
koszty pracy
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
kurs walutowy
(1)
marketing szeptany
(1)
media społecznościowe
(1)
menedżer
(1)
międzynarodowa współpraca
(1)
otoczenie organizacji
(1)
rachunek makroekonomiczny
(1)
selekcja
(1)
sukces
(1)
szkolenie pracowników
(1)
współpraca walutowa
(1)
wyniki pracy
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 443-450. Indeks.
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently unavailable
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15469.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwiska tłumaczy na str. red.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Makroekonomia międzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących nas obecnie pytań: - Dlaczego niektóre kraje odczuwają skutki światowej recesji bardziej dotkliwie niż inne? - Jak obronić się przed kolejną falą kryzysu związaną z zadłużeniem państw europejskich? - Jakie korzyści, koszty oraz zagrożenia niosłoby ze sobą wprowadzenie euro w naszym kraju? Celem podręcznika jest przedstawienie zestawu narzędzi analitycznych, które umożliwią zrozumienie, jaki wpływ na gospodarkę i wyniki makroekonomiczne kraju mają takie czynniki, jak: wielkość gospodarki, stopień integracji poszczególnych rynków z gospodarką światową, przyjęty rodzaj kursu walutowego, polityka pieniężna i fiskalna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15153 [Magazyn 1], P.15154 [Magazyn 1], P.15152 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14296.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15213.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again