Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Piasta Jacek
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
HOTELARSTWO
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 383-384.
Książka to kompendium wiedzy o marketingu w hotelarstwie. Wielkim atutem tej książki jest jej walor praktyczny. Autor jest bowiem praktykiem, aktywnym zawodowo hotelarzem z bogatym doświadczeniem. To dlatego wiele treści teoretycznych jest wspartych przykładami z życia krajowych i zagranicznych hoteli, moteli i pensjonatów. Przykłady te pomagają zrozumieć prezentowane treści i czynią naukę łatwiejszą. Książka jest adresowana do osób, które chcą praktycznie poznać szeroko rozumiane zagadnienia związane ze skutecznym, współczesnym marketingiem usług hotelarskich. Zadaniem podręcznika jest wprowadzić czytelnika w podstawy i specyfikę marketingu obiektów hotelarskich oraz pokazać i przybliżyć zagadnienia ważne marketingowo takie jak: jakość, gościnność czy komunikacja. Co ważne, podręcznik uwzględnia minimum programowe dla nauczania zawodu technik hotelarstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6754.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6753.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again