Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Frankowski Zbigniew
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
MARKETING
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(3)
cena
(2)
dystrybucja
(2)
informacja marketingowa
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
segmentacja rynku
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
gmina
(1)
konsument
(1)
nieruchomości
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sumą pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności, stanowiących o profesjonalnych atutach przedsiębiorcy i menedżera. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak należy wywoływać, ułatwiać i przeprowadzać transakcje. Tym właściwościom marketingu podporządkowano układ książki, który odzwierciedla logikę działania przedsiębiorstwa na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1115.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Region - Polityka - Promocja)
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce. Rozdział pierwszy z uwagi na całościowe podejście do marketingu w zarządzaniu gminą - jest wprowadzeniem do rozdziałów następnych. Przedmiotem rozdziału drugiego są zagadnienia z zakresu marketingu urbanistycznego, a zwłaszcza związki występujące między zarządzaniem miasta oraz warsztatem planowania i projektowania urbanistycznego. W rozdziale trzecim skoncentrowano się na marketingu w gospodarce nieruchomościami. Rozdział czwarty dotyczy marketingu wewnętrznego w gminie. Dla czytelników zainteresowanych pogłębieniem przedstaionej problematyki na końcu każdego rozdziału zamieszczono wykaz literatury przedmiotu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2540.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again