Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Bednarzak Justyna
(1)
Hyski Marcin
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
HOTELARSTWO
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZAMKI i PAŁACE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Słowo kluczowe
zamek
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
hotelarstwo
(1)
marketing turystyczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
zabytki architektury
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 180-183.
Książka prezentuje zabytkowe obiekty zamkowe w aspekcie swojej nowej funkcji hotelarskiej oraz przykłady ich wykorzystania w województwach dolnośląskim i podkarpackim. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których dwa pierwsze mają charakter teoretyczny. Treść pierwszego rozdziału poświęcona jest hotelarstwu, jego cechom, terminologii i rozwojowi. Rozdział drugi został poświęcony zabytkom i ich cechom oraz prawnym aspektom wykorzystania zabytków do celów użytkowych. Rozdział trzeci to rozdział empiryczny, przedstawia wykaz zamków, w których świadczone są usługi hotelarskie, opisuje ich historię i ofertę turystyczną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13806.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again