Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Kolny Beata
(1)
Kucia Michał
(1)
Mącik Radosław
(1)
Stolecka Agata
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(2)
zakupy internetowe
(2)
Internet
(1)
e-commerce
(1)
e-konsument
(1)
handel elektroniczny
(1)
marka
(1)
sklep internetowy
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again