Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(8)
available
(7)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Augustynek Andrzej
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Klej Ewa
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Winch Sławomir
(1)
Żaczek Beata
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
INNOWACJE
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
Perswazja
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wywieranie wpływu
(8)
stres
(4)
komunikacja interpersonalna
(2)
manipulacja
(2)
negocjacje
(2)
osobowość
(2)
perswazja
(2)
socjotechnika
(2)
bezrobocie
(1)
emocje
(1)
głos
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność
(1)
inteligencja
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
konflikt
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
motywacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
mowa
(1)
mowa ciała
(1)
myślenie
(1)
pamięć
(1)
praca
(1)
prezentacje
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
psychologia
(1)
psychologia perswazji
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
ryzyko
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
sukces
(1)
uczenie się
(1)
uwarunkowania kulturowe
(1)
wizerunek
(1)
wsparcie społeczne
(1)
zaburzenia psychiczne
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zdolności
(1)
zespół pracowniczy
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert B. Cialdini ; przekład: Sylwia Pikiel. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Sopot : GWP, 2023. - 544 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce: Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera!.
Bibliografia na stronach 465-520. Indeksy.
Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią "tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23295.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23294.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Bestseller)
Tyt. oryg.: Exercising influence, 2000.
Niniejsza publikacja pomyślana jest jako praktyczny przewodnik służący rozwijaniu imiejętności wywierania wpływu na innych. Treść ksiązki została podzielona na trzy części. Pierwsza część skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych ndo tego, aby skutecznie wpływać na innych. Część druga dostarcza praktycznych porad dotyczących przygotowania, wprowadzenia w życie oraz późniejszego przeanalizowania sytuacji wywierania wpływu. Trzecia, ostatnia część, omawia ważne kwestie, które pojawiają sie podczas wywierania wpływu, jak równiez specyficzne zastosowania umiejętności wpływania na innych. Krótkie rozdziały w każdej części omawiają określoną, istotną sferę wywierania wpływu we wszelkich aspektach życia. Każdy rozdział kończy się przydatnym zestawem ćwiczeń, dzięki którym Czytelnik będzie umiał wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12507.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17918.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 298-305.
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19490.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 468)
Bibliogr. s. 357-367.
Książka ta ukazuje złożone problemy zachowań ludzi w sytuacjach społecznych ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ludzi w organizacji. Można w niej znaleźć informacje o indywidualnych różnicach w zakresie osobowości, cech temperamentalnych, inteligencji, zdolności, o sposobach motywowania ludzi do pracy oraz funkcjonowaniu zespołów w organizacji, ich roli w osiąganiu celów osobistych, jak i przydatnych dla organizacji, a także konfliktach w środowisku pracy. Przedstawia rolę kierownika w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi i skuteczność różnych stylów kierowania. Treści w niej zawarte pozwolą zrozumieć wiele mechanizmów zachodzących w środowisku pracy i przyczynić się do wzbogacenia kultury organizacyjnej firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12300.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13436.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do psychologii / Andrzej Augustynek. - Warszawa : Difin, 2018. - 456, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Psychologia współczesna, jako jedna z nauk o człowieku, zajmuje się jego psychiką i zachowaniem. Jest zarówno dyscypliną naukową, jak i formą działalności praktycznej. Psychologiczna wiedza ciągle się dynamicznie rozwija, zwłaszcza w XXI wieku, wraz z kształtowaniem się społeczeństwa informacyjnego. Jedne aspekty tej wiedzy są lepiej poznane, inne dopiero oczekują na eksplorację badawczą i opracowanie teoretyczne. Aktualny stan wiedzy psychologicznej jest wynikiem wiele lat trwających poszukiwań, których założenia i metody inspirowane są przez różne dziedziny wiedzy (zwłaszcza biologię, fizykę i chemię), systemy filozoficzne i często zupełnie odmienne podejścia metodologiczne. Wprowadzenie do psychologii to podręcznik zawierający podstawową i aktualną wiedzę psychologiczną w szerokim zakresie. Omówiono szereg zagadnień: od biologicznych podstaw psychiki, poprzez pamięć, uczenie się, wywieranie wpływu, po zaburzenia psychiczne i ich leczenie. Książka adresowana jest do szerokiego grona Czytelników interesujących się zagadnieniami psychologii i psychopatologii, zwłaszcza do lekarzy, pedagogów i studentów, nie tylko psychologii i medycyny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17900.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17899.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again