Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Grzywacz Jacek
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
BANKI
(2)
Banki
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Marketing
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wizerunek banku
(3)
banki
(2)
marketing bankowy
(2)
badania marketingowe
(1)
lojalność
(1)
reklama
(1)
segmentacja
(1)
usługi bankowe
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Z punktu widzenia klientów ułatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizację ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyraźnie odróżnić się od konkurencji i budować zaufanie klientów do banku. Książka pokazuje możliwości kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomocą narzędzi marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again