Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
klient
(2)
lojalność konsumentów
(2)
obsługa klienta
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
konsument
(1)
marketing relacji
(1)
rentowność
(1)
zarządzanie wartością
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again