Sorting
Source
Books
(23)
Form of Work
Książki
(23)
Status
only on-site
(22)
available
(17)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Author
Kotowska Beata
(2)
Sitko Jacek
(2)
Uziębło Aldona
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kossecki Paweł (1976- )
(1)
Kowalak Robert
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Paszczyk Paweł
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Patena Wiktor
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Skoczylas Wanda
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Zygmunt Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(16)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(6)
Przedsiębiorstwo
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
Inwestycje
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO INTERNETOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Wycena
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
wartość przedsiębiorstwa
(23)
przedsiębiorstwo
(16)
wycena
(8)
konkurencyjność
(4)
koszt kapitału
(4)
analiza finansowa
(3)
fuzja
(3)
kapitał obrotowy
(3)
projekt inwestycyjny
(3)
zarządzanie
(3)
zarządzanie ryzykiem
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
finanse
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
inwestycje
(2)
kapitał ludzki
(2)
kultura organizacyjna
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie finansowe
(2)
rentowność
(2)
strategia
(2)
transfer technologii
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie zapasami
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
środki pieniężne
(2)
CRM
(1)
aktywa obrotowe
(1)
bhp
(1)
budżet zadaniowy
(1)
budżetowanie
(1)
crowdsourcing internetowy
(1)
czas pracy
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-zdrowie
(1)
ekonomika
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel międzynarodowy
(1)
integracja
(1)
kalkulacja cenowa
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał zakładowy
(1)
karta płatnicza
(1)
koncepcja równowagi
(1)
koncepcja trwałego rozwoju
(1)
koszty pracy
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
luka kompetencyjna
(1)
marka
(1)
menedżer
(1)
misja firmy
(1)
mobbing
(1)
modele biznesowe
(1)
monitoring
(1)
negocjacje
(1)
nierówności społeczne
(1)
niestabilność finansowa
(1)
ochrona konsumenta
(1)
opcje finansowe
(1)
organizacja
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podatek
(1)
portal aukcyjny
(1)
portal społecznościowy
(1)
poręczenie bankowe
(1)
pracoholizm
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przejęcie
(1)
przepływy pieniężne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przywództwo
(1)
public relations
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
restrukturyzacja
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek pracy
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system informatyczny
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
transfer wiedzy
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi bankowe
(1)
wizerunek równoległy
(1)
wizja firmy
(1)
wynik finansowy
(1)
zanieczyszczenie środowiska
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kosztami
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
23 results Filter
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 227-231.
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono : - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, - źródła informacji na potrzeby tego zarządzania, - mierniki wartości przedsiębiorstwa, - tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa, - ocenę przydatności modeli, - niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8804.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10277.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 235-241.
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem Autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8807.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10280.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze. Płyta zawiera model DCF - uproszczoną wersję modelu używaną przez autora w praktyce gospodarczej.
Publikacja przedstawia konkretny model wyceny przedsiębiorstwa DFC, pozwalającego na połączenie w całość wszystkich etapów procesu wyceny, począwszy od wyboru metody, na weryfikacji skończywszy. Rozdział pierwszy przedstawia koncepcję wartości przedsiębiorstwa, cele dokonywania wyceny i stosowane definicje. Rozdział drugi omawia standardy wyceny istniejące na świecie i w Polsce. W rozdziale trzecim znajduje się przegląd metod wyceny i ich klasyfikacje. Problemom wyboru metody przez wyceniających poświęcony został rozdział czwarty. Kolejne stanowią prezentacje poszczególnych metod: podejścia dochodowego, majątkowego, porównawczego oraz opartego na stosowaniu opcji realnych. Określeniu ostatecznej wartości z przedziału wyznaczonego poprzez stosowanie kilku metod poświęcono rozdział ósmy. Książkę tę wyróżnia, oprócz prezentacji spójnego modelu wyceny opartego na technikach iteracyjnych, praktyczne podejście do wyceny. Może ona służyć jako przewodnik objaśniający krok po kroku, jak dokonać wyceny przedsiębiorstwa. Niemal w każdym rozdziale znajduje się studium przypadku lub przykład ilustrujący opisaną metodę. Do książki dołączono model DCF na CD - uproszczoną wersję modelu używanego przez autora w praktyce gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12496.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 155-156.
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości. Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8813.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10286.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(FFF / Wydawnictwo Naukowe PWN. Przedsiębiorstwo)
Bibliogr. s. 378-383. Indeks.
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10417.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypt / Politechnika Opolska, ISSN 1427-9932 ; nr 296)
Bibliogr. s. 227-230.
Głównym celem skryptu jest przedstawienie podstawowych metod pozwalających na przeprowadzenie wyceny współczesnego przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę zwrócono na taką prezentację poszczególnych metod, aby w praktyce wybór konkretnej metody był dostosowany do warunków funkcjonowania wycenianego przedsiębiorstwa, skali i zakresu jego działania. w pierwszych trzech rozdziałach opisano teoretyczne aspekty dotyczące szacowania wartości przedsiębiorstwa. Kolejne rozdziały poświęcone zostały szczególowej charakterystyce poszczegolnych metod wyceny. Książka zawiera liczne przykłady z rozwiązaniami i zadania do samodzielnego rozwiązania oraz słownik pojęć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14860.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
We współczesnej gospodarce podstawowym celem działalności organizacji, uwzględniającym zarówno korzyści właścicieli, jak również innych interesariuszy, jest maksymalizacja jej wartości w długim okresie Decyduje to o randze zarządzania wartością, jako procesu kluczowego dla przetrwania i rozwoju organizacji. Zarządzanie wartością organizacji zyskuje nowy wymiar w dobie globalizacji poprzez przenikanie różnorodnych rozwiązań m. in. w międzynarodowych przedsiębiorstwach o odmiennych kulturach organizacyjnych, działających w różnych krajach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9260.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(FFF. Inwestycje)
Bibliografia strony: 237-[241].
"Głównym przesłaniem pracy nie jest prowadzenie wykładu o podstawach analizy finansowej projektów inwestycyjnych, lecz wyjaśnienie uwarunkowań stosowania w praktyce narzędzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w końcu określenie przydatności tych narzędzi do oceny procesów kreowania wartości. Takie podejście do tematu jest stosunkowo oryginalne, nie znajdujące odpowiedników na polskim rynku wydawniczym." (z recenzji prof. Politechniki Wrocławskiej dr hab. Tadeusza Dudycza) Książka ma przede wszystkim charakter aplikacyjny, jest oparta na doświadczeniu doradczym autorów, jednak równocześnie jest osadzona w klasycznej teorii zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Każdy poruszany problem jest ilustrowany przykładem lub studium przypadku. Dzięki temu czytelnik ma możliwość przeanalizowania sposobów wykorzystania opisywanych narzędzi w praktyce. Wszystkie prezentowane przykłady są także dostępne w formie modeli w plikach MS Excel na stronie www.analizyinwestycji.pl.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18222 VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14111.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14976.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 266-273.
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe, był jak najlepszy. Do tworzenia tego finansowego obrazu są wykorzystywane techniki, których pełne omówienie znajduje się w podręczniku (z uwzględnieniem polskich standardów rachunkowych). Ich znaczenie jest tym większe, że stanowią podstawę do budowy planów strategicznych i systemów motywacyjnych dla zarządu, a przez to służą też do budowy planów operacyjnych i systemów motywacyjnych dla wszystkich pracowników w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8796.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10269.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe PWSFTviT. Rynek Mediów)
Bibliogr. s. 224-[239].
Przedmiotem rozważań autora są przedsiębiorstwa internetowe, definiowane jako przedsiębiorstwa działające w Internecie, których większość dochodów pochodzi z transakcji dokonywanych za pośrednictwem Internetu, bądź też przedsiębiorstwa, których model działania jest oparty na wykorzystaniu technologii internetowych. Szczególną uwagę poświęcono portalom społecznościowym i aukcyjnym. Szeroko zaprezentowana została problematyka wyceny przedsiębiorstw internetowych, z uwzględnieniem specyfiki związanej z dużym wpływem na wycenę wartości kapitału intelektualnego, aktywów niematerialnych i relacji z klientem. Celem niniejszej publikacji jest w szczególności odpowiedź na pytanie, jak wyceniać spółki związane z Internetem w warunkach szybkiego rozwoju branży i wysokiego ryzyka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11206.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12277.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję wizerunku równoległego (nazwaną teorią PI), która powstała w wyniku 25-letnich badań autora nad kształtowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granicą. W pracy przedstawiono rozbudowna teorię PI, w tym kompleksowy model kształtowania wizerunku, który zweryfikowano za pomocą dodatkowych badań oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukującego nowych koncepcji zarządzania rozważania na temat wizerunku równoległego będą inspiruującą lekturą. Teoretyków zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kształtowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Menedżerowie zaś znajdą tu nie tylko oryginalne rozwiązania, ale także informacje, jak dokonać implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele branży reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedzą się ponadto, jak zastosować teorie PI w zarządzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku branży i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praca stanowi bardzo interesującą i wartościową pozycję z obszaru zarządzania finansami. Jest oparta na starannie dobranej i umiejętnie wykorzystanej literaturze oraz ciekawych przykładach. Autor z dużym znawstwem zaprezentował kluczowe pojęcia, teorie i badania dotyczące zarządzania finansami - ważnej, aczkolwiek ciągle stosunkowo młodej dyscypliny naukowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9206.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10931.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie.)
Bibliogr. s. 284-288 i przy rozdz.
Fuzje i przejęcia to znakomita metoda strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa, szczególnie w czasie kryzysu gospodarczego. Proces ten jest jednak bardzo trudny do przeprowadzenia, ponieważ wymaga obszernej wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi i finansowymi oraz zarządzania operacyjnego. Przeprowadzenie skutecznej fuzji lub przejęcia wymaga zatem wielu różnych kompetencji. Prezentowana publikacja odpowiada na pytanie, jak skutecznie przeprowadzić proces fuzji lub przejęcia. Znakomity zespół autorski, złożony z wykładowców SGH i praktyków, przybliża czytelnikowi takie zagadnienia, jak: due diligence, zarządzanie pracownikami w trakcie zmiany, budowanie wartości firmy czy ocenę efektywności przedsięwzięcia. Książka zawiera wiele praktycznych przykładów skutecznych fuzji i przejęć.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13640.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14658.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 332.
Rachunkowość zarządcza stanowi istotny element systemu zarządzania, który wspomaga podejmowanie decyzji na wszystkich szczeblach organizacji przedsiębiorstwa. Odpowiednio zastosowane narzędzia rachunkowości zarządczej ograniczają ryzyko podjęcia błędnych decyzji. Przedstawione w książce przykłady i zadania wraz z rozwiązaniami wskazują na możliwości wykorzystania narzędzi rachunkowości zarządczej do rozwiązywania problemów zarządzania organizacją.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13129 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13128.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14215.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej publikacji Autorzy wskazują, w jaki sposób: przeprowadzić analizę progów rentowności, zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką, okreslić wartość pieniądza w czasie, analizować koszt kapitału własnego i obcego, oceniać projekty inwestycyjne, wyceniać przedsiębiorstwo, mierzyć wartość przedsiębiorstwa. Każdy rozdział składa się z części wprowadzającej, gdzie przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzenie analizy poszczególnych zagadnień. Są tu także szczegółowo rozwiązane i zinterpretowane przykłady oraz zadania do rozwiązania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13069.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14152.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej publikacji Autorzy wskazują, w jaki sposób: przeprowadzić analizę progów rentowności, zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką, okreslić wartość pieniądza w czasie, analizować koszt kapitału własnego i obcego, oceniać projekty inwestycyjne, wyceniać przedsiębiorstwo, mierzyć wartość przedsiębiorstwa. Każdy rozdział składa się z części wprowadzającej, gdzie przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzenie analizy poszczególnych zagadnień. Są tu także szczegółowo rozwiązane i zinterpretowane przykłady oraz zadania do rozwiązania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14326 [Magazyn 1], P.14327 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-247.
Książka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwałego rozwoju w strategię przedsiębiorstwa prowadzące do kreacji dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Autor wskazuje również na wieloaspektowość i złozoność wzajemnych relacji między wdrożeniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa a możliwymi do osiągnięcia przewagami konkurencyjnymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23751.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [191]-196.
Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania: jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy, w jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy, w jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji, jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości? W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12757.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 269-278.
Książka została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie gospodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstwa, a także czynnikach konkurencyjności. W publikacji ukazano zasady gospodarowania składnikami majątkowymi oraz źródła ich finansowania. Zaprezentowano również jak ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych odgrywają procesy inwestycyjne, konsolidacyjne i restukturyzacyjne. Ponadto poruszono zagadnienia wartości przedsiębiorstwa, a także współdziałania gospodarczego podmiotów zarówno w ramach form kooperacji, jak i koncentracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 12142.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11147.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12141.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13846.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again