Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Bojarczuk Sabina
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Góral Lesław
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymonik Anita
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
USŁUGI
(2)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
Rynek
(1)
Usługi finansowe
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
usługi finansowe
(4)
ochrona konsumenta
(2)
usługi turystyczne
(2)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
badania marketingowe
(1)
dezinformacja
(1)
eye-tracking
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka światowa
(1)
informacja
(1)
konsument
(1)
manipulacja
(1)
marketing
(1)
media społecznościowe
(1)
polityka konsumencka
(1)
prawa konsumenta
(1)
reklama
(1)
rynek usług
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi biznesowe
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi handlowe
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
Światowa Organizacja Handlu
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18707.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18706.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13114.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14201.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again