Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Brejnak Wojciech (1944- )
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Kalicińska Urszula
(1)
Lechta Viktor
(1)
Wolnicz-Pawłowska Ewa (1947- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
LOGOPEDIA
(2)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z ZABURZENIAMI MOWY
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
PISANIE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
trudności w czytaniu
(3)
trudności w pisaniu
(3)
dysleksja
(2)
logopedia
(2)
zaburzenia mowy
(2)
afazja
(1)
czytanie
(1)
dyslalia
(1)
dyzartria
(1)
dzieci
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
jąkanie
(1)
język migowy
(1)
komunikacja alternatywna
(1)
mowa bezładna
(1)
mutyzm
(1)
piktogramy
(1)
pisanie
(1)
rhinolalia
(1)
rozszczep podniebienia
(1)
terapia logopedyczna
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
wiek wczesnoszkolny
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
zaburzenia głosu
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Dyslalia w Polskiej Teorii i Praktyce Logopedycznej = La Dyslalie Dans la Théorie et la Pratique Logopédiques Polonaises ; t. 2)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Drugi tom serii "Dyslalia w polskiej teorii i praktyce logopedycznej". Książka składa się z szeregu artykułów różnych autorów, ale wszystkie dotyczą zagadnienia dzieci zagrożonych zaburzeniami mowy i ryzykiem dysleksji. Szczególnie logopedzi i pedagodzy znajdą tu pomoc w swojej pracy oraz materiały do diagnozy i terapii dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13816.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 167-182.
Książka jest poświęcona problematyce efektywności pracy terapeutycznej w zakresie czytania i pisania u dzieci prowadzonej w zespołach korekcyjno-kompensacyjnych i klasach terapeutycznych. Pokazuje nauczycielom drogę do efektywniejszych działań w zakresie niwelowania specyficznych trudności, jakie mają dzieci w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Są to umiejętności niezwykle ważne dla dziecka, gdyż w znacznym stopniu warunkują jego dalszy rozwój intelektualny i osiąganie dalszego sukcesu w szkole.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia stanowi systemową analizę wybranych zagadnień logopedycznych. Całość opracowania podzielono na dwie części: ogólną i specjalistyczną. W pierwszej przedstawiono główne założenia logopedii jako nauki, ustalenia terminologiczne, przedmiot i podmiot badań logopedii, zasady pracy logopedycznej, słowne i pozasłowne porozumiewanie się oraz główne założenia prewencji, diagnozy i terapii wad i zaburzeń mowy. W drugiej, szczegółowej części omówiono poszczególne zaburzenia mowy, uwzględniając istotę problemu, etiologię, klasyfikację, symptomatologię i zasady interwencji logopedycznej. Książka ma postać wielowymiarowego opracowania o logicznej koncepcji: od wstępnych ustaleń logopedii jako dziedziny wiedzy, przez historię do specyfiki poszczególnych specjalizacji zawodowych. (ze wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 12885 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11691.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14624.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again