Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Mullin Roddy
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Jakość usług
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
tajemniczy klient
(2)
audyt
(1)
degustacja
(1)
działania promocyjne
(1)
jakość usług
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
merchandising
(1)
prezentacje
(1)
sprzedaż bezpośrednia
(1)
telemarketing
(1)
wskaźnik ROI
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18359.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20861.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20860.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again