Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
REKLAMA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
kampania reklamowa
(1)
reklama
(1)
skuteczność
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej książce prezentują spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych publikacjach. Nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy, aby osiągnąć konkretne i wymierne cele biznesowe. Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową oraz przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy. Omawia również, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media. Poradnik prezentuje także różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again