Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Osiński Krzysztof
(1)
Rynarzewski Tomasz
(1)
Zielińska-Głębocka Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(2)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
rynek międzynarodowy
(3)
handel międzynarodowy
(2)
bilans płatniczy
(1)
cło
(1)
finanse międzynarodowe
(1)
geografia ekonomiczna
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka światowa
(1)
instrumenty pochodne
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
kraje rozwijające się
(1)
kryzys finansowy
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
kurs walutowy
(1)
marketing-mix
(1)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
model Heckschera-Ohilina
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przepływ kapitału
(1)
rynek walutowy
(1)
strategia marketingowa
(1)
system walutowy
(1)
transakcje zagraniczne
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 429-440 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik doskonale łączy funkcję naukową z dydaktyczną. Analiza teoretyczna została powiązana z realnymi zjawiskami, procesami i tendencjami charakteryzującymi współczesną gospodarkę. Argumentację teoretyczną poparto odpowiednio dobranymi danymi statystycznymi i miernikami ekonomicznymi. O oryginalności podręcznika świadczy nawiązanie do najnowszego dorobku światowej ekonomii. Pierwsza część podręcznika dotyczy teorii wymiany międzynarodowej. Szczegółowo omówione zostały w niej poszczególne modele handlu zagranicznego oraz zależności pomiędzy nimi a rozwojem gospodarczym. Druga część to teoria polityki handlu międzynarodowego. Poszczególne rozdziały zawierają kompleksowe informacje o protekcjonizmie, instrumentach polityki handlu, międzynarodowej integracji handlowej i polityce handlu międzynarodowego krajów rozwijających się.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5233.XI.4 [Magazyn 1], P.9078 [Magazyn 1], P.9079 [Magazyn 1], P.4844.XI.4 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4843.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5232.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-220. Indeks.
Wyjaśnienie mechanizmów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w skali międzynarodowej to główny cel, jaki przyświecał powstaniu tej książki. Zwłaszcza dzisiaj w dobie globalizacji, wzrastających powiązań finansowych i ekonomicznych pomiędzy podmiotami na rynku międzynarodowym oraz rosnącej roli korporacji ponadnarodowych. Dynamika zmian dokonujących się w sferze międzynarodowych stosunków ekonomicznych często powoduje, iż nie nadążamy za zmieniającymi się warunkami funkcjonowania w globalnym środowisku gospodarczym. Tym bardziej potrzebna jest odpowiednia wiedza wyjaśniająca aspekty internacjonalizacji i gospodarowania w skali międzynarodowej. Podstawową intencją autora było zaprezentowanie kompleksowego spojrzenia na różne aspekty funkcjonowania firmy na rynkach zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9871.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11456.XI.4 [Czytelnia C], 11457.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again