Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Domagała Aneta
(1)
Korendo Marta
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Żłobki
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
rozwój mowy
(3)
artykulacja
(1)
dzieci
(1)
kształcenie
(1)
logopedia
(1)
percepcja słuchowa
(1)
rozwój dziecka
(1)
rozwój fizyczny
(1)
rozwój manualny
(1)
rozwój motoryczny
(1)
spostrzeganie wzrokowe
(1)
wychowanie
(1)
zaburzenia mowy
(1)
zachowania społeczne
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Logopedia XXI wieku)
Bibliografia, netografia na stronach 409-462. Indeks.
"Logopedia przedszkolna i szkolna. T.1" skupia się na rozwoju sprawności językowych i podstawowych problemach logopedycznych. Tom zawiera dwie części. Pierwsza część – mowa dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - skupia się na rozwoju sprawności artykulacyjnych, wiadomości o fonotaktyce i fonostatyce w teorii i praktyce logopedycznej, informacje o nienormatywnych dźwiękowych realizacji fonemów języka polskiego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, o rozwoju sprawności prozodycznych, sprawności leksykalno-semantycznych w rozwoju mowy. Rozdział ten zawiera również informacje o rozwoju sprawności słowotwórczych, fleksyjnych i dialogowych oraz narracyjnych i mowy w warunkach bilingwizmu. Jest tu również opisana sprawność syntaktyczna dzieci w wieku przedszkolnym. Druga część książki omawia najczęstsze zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym uwarunkowania, symptomy i typologie zjawisk. Są to m.in. zaburzenia artykulacji, niepłynność mówienia i zaburzenia rozwoju językowego (w tym ich przyczyny, symptomatologia i klasyfikacje).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 23139.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23138.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Książka jest przeznaczona dla rodziców, nauczycieli i opiekunów małych dzieci. Mogą oni zapoznać się z normami rozwojowymi dotyczącymi dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym, a także poznać metody i formy wspierania rozwoju. Autorzy przybliżają kwestie związane ze wspomaganiem rozwoju umysłowego, zdobywaniem umiejętności społeczno-emocjonalnych, kompetencji w zakresie motoryki małej i dużej, porozumiewania się, samodzielnego rozwiązywania problemów, nabywania umiejętności samoobsługowych. Poruszono tematy zawiązane z wychowaniem małych dzieci w rodzinie, żłobku i przedszkolu a także w rodzinach zastępczych, domach dziecka i rodzinnych domach. Czytelnik znajdzie też odpowiedzi na pytania dotyczące mediów w wychowaniu dzieci, pozna nie tylko korzyści, ale też zagrożenia. Część książki dotyczy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, współpracy z rodziną małego dziecka oraz współpracy rodziców i nauczycieli ze specjalistami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19769.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19768.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka Wczesna interwencja terapeutyczna jest skierowana do terapeutów wczesnej interwencji, logopedów, pedagogów, nauczycieli przedszkolnych, rodziców i opiekunów dzieci zdrowych oraz dzieci z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, a także do studentów: pedagogiki, pedagogiki specjalnej, logopedii, polonistyki z logopedią, wychowania przedszkolnego i nauczania wczesnoszkolnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 24266.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 24265.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again