Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Bilska Maria
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Golanko Renata
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kędra Agnieszka (nauki kultury fizycznej)
(1)
Stankowski Adam
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
MŁODZIEŻ NIEPEŁNOSPRAWNA
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
TERAPIA ZAJĘCIOWA
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
Słowo kluczowe
rewalidacja
(3)
niepełnosprawni
(2)
terapia zajęciowa
(2)
aktywność ruchowa
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja specjalna
(1)
integracja społeczna
(1)
komunikacja
(1)
młodzież niepełnosprawna
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie integracyjne
(1)
niepełnosprawni intelektualnie
(1)
niepełnosprawność
(1)
pedagogika specjalna
(1)
praca zawodowa
(1)
rehabilitacja
(1)
rola społeczna
(1)
seksualność
(1)
socjalizacja
(1)
stereotyp
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
terapia ruchowa
(1)
usprawnianie
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Monografia / Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej)
Oprawne w kierunku przeciwstawnym.
Bibliogr. przy pracach.
Książka ma charakter interdyscyplinarny. Poświęcona jest zagadnieniom związanym z aktywnością ruchową dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, a mianowicie: aktywności ruchowej w procesie edukacji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rewalidacji, rodzajom terapii ruchowej w usprawnianiu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, rewalidacyjnym i socjalizacyjnym funkcjom aktywności ruchowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14867.XIX.6 [Czytelnia B], 16311.XIX.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Tekst częśc. ang.
Bibliogr. przy pracach.
Praca stanowi zbiór artykułów przygotowanych przez pracowników naukowych i praktyków pedagogiki specjalnej z Czech, Słowacji i Polski, wskazuje nie tylko na teoretyczne aspekty terapii pedagogicznej, ale zawiera także szereg wskazań do obszaru działań praktycznych. Pozwoli nauczycielom, wychowawcom, studentom, terapeutom czy rodzicom na nowo spojrzeć na problematykę wychowania dziecka niepełnosprawnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10144.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11717.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki)
Bibliogr. s. 347-376. Indeksy.
Wyrażony w tytule niniejszego tomu rezerwat przestrzeni publicznej z pozoru stanowi dość kontrowersyjną kategorię opisu i wyjaśniania sytuacji społecznej osób niepełnosprawnych. Wszak rezerwat w potocznym ujęciu kojarzy się z czymś, co zamknięte i zarezerwowane dla wybranych. Jednak nie o taki rezerwat tu chodzi. Chociaż trudno oprzeć się wrażeniu, że ciągle jeszcze dla wielu z nas inność wyrażająca się ograniczoną sprawnością czy nieco odmiennym wyglądem jest wystarczającym powodem konstruowania ram funkcjonalnych i rezerwowania ról daleko innych niż te, które zwykle określamy jako wartościowe. Każdy z rezerwatów generuje nieco inne problemy osób niepełnosprawnych lub jest ich następstwem. Właśnie te problemy są punktem wyjścia poszczególnych rozdziałów tej książki. Publikację zamykają pozytywne przykłady przełamywania uprzedzeń - wychodzenia osób z głębszą niepełnosprawnością poza ramy przestrzeni społecznej wyznaczonej sprawnościami i ukonstytuowanymi na podstawie stereotypów możliwościami życia człowieka niepełnosprawnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14148.VI.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again