Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
INTERNET
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
psychologia mediów
(2)
Internet
(1)
gospodarka
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
kompetencje medialne
(1)
kultura cyfrowa
(1)
odbiór rzeczywistości
(1)
percepcja
(1)
prawo do prywatności
(1)
prawo własności
(1)
reklama telewizyjna
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo sieci
(1)
struktura społeczna
(1)
wykluczenie cyfrowe
(1)
władza
(1)
środki masowego przekazu
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14290.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The network society : social aspects of new media" 1999.
Bibliogr. s. 371-385. Indeks.
Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13596.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14615.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again