Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
ŻYWNOŚĆ
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Słowo kluczowe
eksport
(1)
marketing
(1)
producent żywności
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-228.
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13401.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14384.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again