Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Dończyk Mateusz
(1)
Krekora Magdalena (1972- )
(1)
Stupak Marcin
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Traple Elżbieta (1947-2021)
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Handlowcy
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Aptekarstwo
(1)
FARMACJA
(1)
LEKI
(1)
Marketing
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Reklama
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Słowo kluczowe
prawo farmaceutyczne
(3)
promocja
(2)
reklama
(2)
Internet
(1)
Unia Europejska
(1)
event marketing
(1)
infrastruktura
(1)
prawo europejskie
(1)
prawo medyczne
(1)
quasi-lek
(1)
reklama farmaceutyczna
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Prawo farmaceutyczne / Magdalena Krekora, Marek Świerczyński, Elżbieta Traple. - 3. wydanie, stan prawny na 23 października 2019 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 700 stron ; 25 cm.
(Zagadnienia Prawne)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 671-698.
W publikacji przedstawiono podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z: dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem i reklamą produktów leczniczych, obrotem hurtowym i detalicznym produktami leczniczymi, w tym z ustalaniem ich cen, a także importem równoległym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22519.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama farmaceutyczna i pokrewna / Rafał Szczęsny. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2010. - XXVII, [1], 594 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
Bibliogr. s. XXI-XXVII. Indeks.
Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11649.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again