Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
OŚWIATA
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
Uczniowie
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
polityka oświatowa
(3)
badania oświatowe
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
ekonomia polityczna
(1)
filozofia polityki
(1)
kreatywność
(1)
motywacja
(1)
socjologia polityki
(1)
szkoły
(1)
tożsamość dziecięca
(1)
uczniowie
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki.)
Bibliogr. s. 443-471. Indeksy.
Tom składa się z szesnastu tekstów należących do trzech obszarów tematycznych: (1) zagadnienia związane z polityką oświatową i działaniem rynku w obszarze wczesnej edukacji, (2) problematyka konstruowania tożsamości młodszych uczniów, (3) tworząca się w ich umysłach wiedza. Celem pracy Autorów jest refleksyjno-krytyczna rekonstrukcja założeń i skutków edukacji wczesnoszkolnej w polskim systemie oświatowym od etapu przygotowania dziecka do szkoły w placówkach przed szkolnych po przez przejście do systemu szkolnego i przez cały okres kształcenia w klasach początkowych w postaci tak zwanej integracji treści.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14920.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15735.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Szkoła przyjazna kreatywności : czynniki sukcesu / Jan Fizlagić. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 258 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykres ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 224-235.
Szkoła przyjazna kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć. Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce, nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22593.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22592.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(PNiP.)
Na grzb. akronim serii: PNiP.
Bibliogr. s. 619-661. Indeksy.
Profesor Bogusław Śliwerski współtworzy elitę współczesnej nauki polskiej, toteż każda z jego książek jest wydarzeniem na skalę kraju. Na drugą połowę stycznia przewidziano datę premiery Edukacji (w) polityce. Polityki (w) edukacji, książki w dorobku Profesora wyjątkowej, gdyż obarczonej dużą dozą krytycyzmu i potrzebą demaskacji polityki oświatowej w Polsce minionego ćwierćwiecza. Postawa ta jest także (lub może: przede wszystkim) wynikiem rozczarowania, jakie towarzyszy wszystkim tym, którzy brali czynny udział w wydarzeniach przed i po 1989 r. Edukacja w polityce. jest więc rozprawą z polityką edukacyjną III RP, bezwzględnie niszczącą wszystko to, w co wierzyła Solidarność z 1989 r. W obserwacji i ocenie profesora Śliwerskiego współczesne władze łamią demokratyczne reguły praworządności, czyniąc z edukacji jedno więcej pole politycznych rozgrywek i podejrzanych eksperymentów. Blisko siedmiuset stronicowa analiza stanu współczesnego jest w ujęciu Śliwerskiego nie tylko krytyką polityki rządów (co samo w sobie miałoby znaczenie wyłącznie destrukcyjne), lecz także, poprzez wskazanie palcem, wołaniem o opamiętanie. Być może to sygnał nadciągających zmian.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14919.VI.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15734.VI.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again