Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Błażejewski Wojciech
(1)
Kust Izabella
(1)
Michalak-Dawidziuk Joanna
(1)
Nowocień Jerzy (1948- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
Metody nauczania
(1)
PODSTAWA PROGRAMOWA
(1)
Podstawa programowa
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
podstawa programowa
(3)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
dydaktyka
(1)
historia
(1)
kształcenie
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
nauczanie całościowe
(1)
reforma edukacji
(1)
szkolnictwo
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka przybliża zmiany wynikające z wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczegolnych typach szkół oraz metodykę jej wdrażania i doskonalenie kompetencji kadry pedagogicznej. Publikacja uwzględnia następujące zagadnienia, stanowiące jednocześnie jej kolejne części: rola podstawy programowej w procesie kształcenia, podstawa programowa kształcenia ogólnego - opracowanie i wdrażanie, przygotowanie do twórczej realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14265.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15079.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem książki jest przedstawienie szkolnego wychowania fizycznego na przełomie wieków XX i XXI w Polsce. Wychowanie fizyczne ukazane jest jako proces ciągłej edukacji, a także jej reformowania i modyfikacji w Polsce na tle europejskich i światowych trendów w tej dziedzinie. Ukazuje ono potrzebę i zasadność reformowania szkoły. W zarysie historycznym przedstwiono kształtowanie się i utrwalania związków wychowania fizycznego z higieną szkolną i wychowaniem zdrowotnym. Praca zwiera wyniki badań empirycznych obejmujących wiadomości, opinie, przekonania i samoocenę nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół na temat założeń i efektów nowej podstawy programowej. Oceniono poziom przygotowania nauczycieli do podjęcia i realizacji zadań przewidzianych w nowej podstawie programowej dla gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych. Podsumowanie syntetyczne wyników badań i refleksje końcowe przedstawiono w rozdziale: Rekomendacje dla nauczycieli wychowania fizycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15176 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14802.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15553.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again