Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(4)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Anderson Leon
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kordasiewicz Anna
(1)
Lofland John (1936- )
(1)
Lofland Lyn H
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Snow David A
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Urbańska Sylwia
(1)
Żychlińska Monika
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
MARKETING
(1)
Metodologia
(1)
RYNEK
(1)
Socjologia
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
metody badań
(2)
obserwacja uczestnicząca
(2)
wywiad
(2)
analiza danych
(1)
badania jakościowe
(1)
badania marketingowe
(1)
eye tracking
(1)
ogniskowanie danych
(1)
techniki projekcyjne
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Analyzing Social Settings : a Guide to Qualitative Observation and Analysis.
Bibliografia strony 322-362. Indeks.
Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych amerykańskich książka przedstawia strategie analizy danych jakościowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcję społeczną, a także zwraca uwagę na etyczne aspekty badań. Odpowiada na pytanie: jak w sposób systematyczny, rzetelny i wiarygodny prowadzić badania jakościowe? Czytelnik dowiaduje się o ścisłych powiązaniach między teorią, metodologią i empirycznymi badaniami jakościowymi. W książce przedstawiono wszystkie etapy badań terenowych - zbieranie, ogniskowanie i analizowanie danych oraz przedstawianie wyników. Napisana z interakcyjnej perspektywy socjologicznej książka ma charakter interdyscyplinarny. Może służyć jako podstawowy podręcznik do nauczania metod jakościowych w socjologii, antropologii społecznej, etnografii, a także w naukach politycznych. Będzie szczególnie przydatna w badaniu takich zagadnień jak: relacje społeczne i komunikacja społeczna, subkultury i style życia, stosunki edukacyjne, stosunki pracownicze, przestępczość i dewiacja, organizacje społeczne i ruchy społeczne, sfera publiczna, administracja i polityka.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18854.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8766.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10236.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B], P.13058.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again