Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Gnela Bogusława
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Targański Bartosz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
KONKURENCJA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PRAWO HANDLOWE
(1)
REKLAMA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
nieuczciwa konkurencja
(3)
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-marketing
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing mobilny
(1)
merchandising
(1)
ochrona konkurencji
(1)
ochrona własności intelektualnej
(1)
ochrona własności przemysłowej
(1)
papiery wartościowe
(1)
prawo
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo handlowe
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
reklama
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
spółka prawa handlowego
(1)
sądownictwo gospodarcze
(1)
umowa
(1)
umowa handlowa
(1)
własność przemysłowa
(1)
znak jakości
(1)
znak towarowy
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Akademicka)
Wykaz aktów prawnych s. 265-271.
W publikacji w sposób kompleksowy i zwięzły przedstawiono zagadnienia z zakresu prawa handlowego (prawa gospodaczego prywatnego). Omówione zostały pojęcia ogólne prawa handlowego, formy organizacyjno-prawne przedsiębiorców, umowy handlowe i konsumenckie, prawo papierów wartościowych, zasady rozstrzygania spraw związanych z działalnością gospodarczą oraz podstawowe zasady prawa własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji. Dodatkowym atutem opracowania jest ukazanie problematyki prawa własności intelektualnej, w tym prawa autorskiego i umów dotyczących praw wynikających z tej własności. Podręcznik umożliwi Czytelnikowi przygotowanie się do egzaminu z prawa handlowego, ułatwi poznanie zasad podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz wskaże możliwości wykorzystania poszczególnych umów handlowych do określonych celów gospodarczych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12671.X.1.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13724.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again