Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Author
Bluszcz Ewa
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Pispers Ralf
(1)
Rode Joanna
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Neuromarketing
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
media społecznościowe
(1)
neuromarketing
(1)
1 result Filter
E-book
In basket
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again