Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Dziamska Dorota
(1)
Pietras Tadeusz (nauki medyczne)
(1)
Sipowicz Kasper
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Edukacja włączająca
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Rytmika
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Słowo kluczowe
nauczanie przedszkolne
(2)
kryzys imigracyjny
(1)
pedagogika inkluzyjna
(1)
pedagogika specjalna
(1)
pedagogika włączająca
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Edukacja przez ruch : kropki, kreski, owale, wiązki / Dorota Dziamska. - Warszawa : Nowa Era, 2015. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Biblioteka Nauczyciela-Nowa Era)
Bibliografia strona 55.
Publikacja zawiera podstawy teoretyczne systemu Edukacja przez ruch, autorstwa Doroty Dziamskiej, oraz propozycje zajęć. Ukazuje zależności między ruchem, a prawidłowym rozwojem dziecka. Stymuluje harmonijny rozwój dzięki szczegółowym scenariuszom zajęć i zabaw. Umożliwia prowadzenie ciekawych zajęć, które inspirują dzieci do działania. Wspomaga proces uczenia oraz doskonali zintegrowane ruchy ciała.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.1419.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
W rozwiniętych krajach Zachodu obserwuje się od lat odchodzenie od idei integracji i zastępowanie jej konstruktem inkluzji społecznej. Jest to koncepcja o wiele szersza od integracji, która dalece wykracza poza tradycyjnie pojmowane obszary pracy pedagoga. Pedagogika inkluzyjna nie pozostaje jedynie w sferze teoretycznych rozważań, lecz postuluje wprowadzenie konkretnych rozwiązań w oświacie. Do najważniejszych z nich należą spersonalizowanie procesu nauczania i wychowania oraz praca na zasobach ucznia, czyli skupienie się na talentach uczennic i uczniów, oraz rozwijanie tychże predyspozycji. Polscy pedagodzy, nauczyciele i inni specjaliści mieli jednak ograniczony dostęp do tych nowinek, ponieważ na polskim rynku wydawniczym brakowało książki kompleksowo opisującej tę nową koncepcję pedagogiczną.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17192.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17191.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again