Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Svensson Ulf
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
KADRY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
marketing wewnętrzny
(6)
zarządzanie
(3)
Internet
(2)
marketing
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
strategia
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
akulturacja
(1)
analiza strategiczna
(1)
awans zawodowy
(1)
coaching
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
efektywność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja
(1)
konkurencja
(1)
konsument
(1)
kultura organizacji
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing usług
(1)
menedżer
(1)
misja firmy
(1)
motywacja
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja
(1)
organizacja nonprofit
(1)
pacjenci
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie
(1)
potrzeby
(1)
praca
(1)
projekt
(1)
promocja
(1)
przeciążenie psychiczne
(1)
przywództwo
(1)
public relations
(1)
rachunek ekonomiczny
(1)
reklama
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rynek
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia marketingowa
(1)
stres
(1)
system
(1)
system informacji marketingowej
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
usługi
(1)
wizerunek firmy
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zatrudnienie
(1)
żywność modyfikowana genetycznie
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9325 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9327 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest poświęcona konsumentowi, zachowaniom konsumenckim i ich przestrzennym zróżnicowaniom. W części teoretycznej została poruszona m.in. problematyka akulturacji, zachowań seniorów jako nabywców, konsumentów usług turystycznych oraz uwarunkowań decyzji zakupowych klientów. Część empiryczna dotyczy głównie badania opinii konsumentów w odniesieniu do żywności modyfikowanej genetycznie, wpływu jakości produktu na decyzje zakupowe, zachowań konsumentów na terenach przygranicznych oraz analizy dochodu jako czynnika warunkującego konsumpcję gospodarstw domowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13841.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11528.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again