Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing usług zdrowotnych
(3)
pielęgniarstwo
(2)
zarządzanie
(2)
jakość usług
(1)
komunikacja
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 14)
Podręcznik jest kontynuacją Podstaw organizacji pracy pielęgniarskiej. Został napisany z myślą o studentach i osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie podsystemem pielęgniarstwa; podaje wiadomości, które są przydatne w pełnieniu funkcji zarządczych. Przedstawione w nim zagadnienia podzielono na 2 części:: wybrane problemy nauki o zarządzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia. Część pierwsza prezentuje podsystem pielęgniarstwa, naukę i praktykę zarządzania, funkcje kierownicze, proces decyzyjny, style zarządzania, zarządzanie strategiczne, marketing usług zdrowotnych, zarządzanie zasobami ludzkimi, planowanie zapotrzebowania na opiekę pielęgniarską, nabór i dobór pracowników, adaptację społeczno-zawodową, doskonalenie zawodowe, system ocen pracowniczych, projektowanie pielęgniarskich stanowisk kierowniczych, zarządzanie jakością, doskonalenie organizacji, zmianę i konflikt, usprawnianie pracy w ochronie zdrowia i podsystemie pielęgniarstwa, wartościowanie pracy, ergonomiczną analizę pracy. W drugiej części omówiono takie zagadnienia, jak modele finansowania opieki zdrowotnej, planowanie, budżetowanie i monitoring usług zdrowotnych oraz wybrane analizy finansowe i ekonomiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 15497.XVIII.13 [Magazyn 1], P.14760.XVIII.13 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 14)
Książka jest kontynuacją podręcznika „Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej”. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie podsystemem pielęgniarstwa. Zagadnienia podzielono na dwie części: wybrane problemy nauki o zarządzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. F.1018.XVIII.13 [Magazyn 1], F.1015.XVIII.13 [Magazyn 1], P.17828 [Magazyn 1], P.17830 [Magazyn 1], P.17829 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. F.1016.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], F.1017.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], 19180.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19179.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again