Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING POLITYCZNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Słowo kluczowe
marketing polityczny
(3)
atrakcyjność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
etyka biznesu
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
klaster
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikowanie masowe
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing terytorialny
(1)
media masowe
(1)
negocjacje
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
region
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system zarządzania
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wizerunek
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Form of Work
Słowo kluczowe
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego. Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się porzez opracowywanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5553 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7786.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7005.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again