Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(11)
only on-site
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Bombol Małgorzata
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Kozielski Robert
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Molenda Marcin
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Trzmielak Dariusz M
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zehner William Bradley II
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(7)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
MARKETING
(4)
Marketing
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Nowy produkt
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strategie technologiczne
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Inżynieria i technika
(1)
Słowo kluczowe
marketing mix
(8)
marketing
(6)
produkt
(4)
badania marketingowe
(2)
cena
(2)
dystrybucja
(2)
konsument
(2)
marka
(2)
reklama
(2)
analiza SWOT
(1)
audyt marketingowy
(1)
ceny
(1)
decyzje zakupowe
(1)
economic
(1)
firma
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
lojalność konsumentów
(1)
management
(1)
marketing bezpośredni
(1)
nowe technologie
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt B+R
(1)
produkt regionalny
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
public relations
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
strategia marketingowa
(1)
turystyka przemysłowa
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
8 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16875.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6360.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
"Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii." Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.76.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksiązka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemysłowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreatorów oraz procesu jego tworzenia wykorzystującego dziedzictwo przemysłowe. Opracowanie zawiera równiez studia przypadku pokazujące, jak w praktyce dokonuje się proces tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15098.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5959.IX.16 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1], P.5963 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], 7265.IX.16 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5956.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again